dirkkroneman
Forumguru
@Herman Janssens ik zie op de foto dat je de beschermfolie van de naafkapjes er nog op hebt zitten?
Of heb jij een Blueline uitvoering?
Ik gok dat de omtrek van de banden onder de Outlander een heel stuk groter is dus het is teverwachten dat de banden onder de Octavia wat sneller slijten.LOL:-) Ik vergelijk het met mijn vorige auto (2.4 liter, zelfde hoeveelheid paarden, wat minder draaimomentjes) en ik kan met niet herinneren dat die 20" plakrubbers binnen 15.000 km zichtbaar minder werden (gingen rondom plm. 50-60.000 km mee, zowel de Goodyears als de Falkens) en die had sterke spinneigingen.
Neen Dirk, de foto is genomen bij de dealer voor dat hij klaargemaakt werd voor levering.@Herman Janssens ik zie op de foto dat je de beschermfolie van de naafkapjes er nog op hebt zitten?
Ik was zaterdag bij dealer 18 inch zoekt veel meer en meer last van spoorvorming,wat zijn jullie ervaringen. Stond trouwens een rs, die velgen zijn ookgaf. Kan bij elegance trouwens ook zwarte hemel worden besteld, bij rs vond ik het heel mooiIk lees verschillende verhalen en vooral bij autotest raden ze eigenlijk altijd de 18 inch af. Ik rij nu met seat leon ,geen verlaging met 17 inch en geeft al vrij veel door. Of is een Oct 3 zoveel comfortabeler dat je met 18 inch geen verschil merkt Dus behalve dat het uiterlijk mooier is een 18 inch een goede investering zonder dat je er een stuiterbal aan overhoudt.
Als ze hun naam eer aan doen zou het niet verkeerd zijnIk heb van de bandentent Kleber wintersloffen gemonteerd gekregen.
Mijn reactie was "heb je geen knappe banden" waarna ik een verhaal kreeg van Michelin productielijnen etc. etc. Dus ja, prima! Kijken of ik ze spinnend krijg v.d. week dan heb ik een referentie met de CSC5.Als ze hun naam eer aan doen zou het niet verkeerd zijn
Ja Ed, ik rij met koude motor altijd met gierende banden de straat uit. Beetje werken aan mijn imago hier in de buurt. Dat doe ik sinds ik een leasebak heb en het me niet meer interesseert wat er onder de kap gebeurt.zeker leasebak ????
Op de mijne liggen ook Michelin primacy, standaard 16" velgenVandaag opgehaald, er liggen Michelin Primacy om de 17" Teron