HarrieSkoda
Forumguru
Maandag maar even kijken wat de ARAL 102 of Shell V-Power Racing100 doet in Duitsland...
Voordat je aan zoiets begint zou ik eerst even kennis nemen van de wetgeving inzake transport en opslag van gevaarlijke stoffen...Dan kom ik de O1 wel bij je volgooien
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Sla het niet op he kom hem alleen maar volgooienVoordat je aan zoiets begint zou ik eerst even kennis nemen van de wetgeving inzake transport en opslag van gevaarlijke stoffen...
Voordat je aan zoiets begint zou ik eerst even kennis nemen van de wetgeving inzake transport en opslag van gevaarlijke stoffen...
Voordat je aan zoiets begint zou ik eerst even kennis nemen van de wetgeving inzake transport en opslag van gevaarlijke stoffen...
Hahaha, niet alles direct zo serieus nemen he. Ik ben mijzelf uiteraard bewust van het feit dat je wettelijk nog geen Jerrycan brandstof mee mag nemen de grens over
Ikke ff niet snap.... Hier in Lelystad kost de EURO95 vandaag 1,54 per liter... Daar rijdt mijn Skoda ook prima op.Afgelopen maandag in Duitsland geweest en direct de benzinetank volgegooid. Geen Aral (omdat deze niet op de route lag), maar wel V-Power Racing100 á € 1,589 de liter.
Mijn O1 rijdt ook wel op 95, maar zoals al gezegd is ook die van mij gechiptunend. Hierdoor loopt die merkbaar beter op brandstof met een hoger octaangehalte. Tank dan ook eigenlijk altijd BP ultimate (RON98)Ikke ff niet snap.... Hier in Lelystad kost de EURO95 vandaag 1,54 per liter... Daar rijdt mijn Skoda ook prima op.
https://www.tango.nl/stations/tango-lelystad-stationsweg
Dus, wat schiet je er nou mee op, om die hele dure brandstof, helemaal in Duitsland te gaan tanken? Ik begrijp het echt niet...
Idd!Ook mijn/onze Fabia is 'getuned', maar die doet het prima op 95, sterker nog, zij doet het ook prima op E10 of hoe al die met alcohol bijgemengde brandstoffen ook heten.
Ik heb ook nooit het gevoel dat ze op benzine met een "wat lager octaangetal dan 98, 100 of 102" minder presteert of meer verbruikt.........heel af en toe gaat er (in Duitsland en tijdens vakanties) wel Aral-100 in, maar ook dan merk ik er niets van.
Kennelijk zit het niet (meer?) tussen mijn oren .