dat vraagt om een foto toch?De "geborstelde RVS" van Superskoda net geplakt, staat erg mooi op Metal Grey
Ik zag er ook al 1, maar goed beter dan op de bumper zelf.Na een drietal weken de bumperbescherming er op te hebben zitten (de origineel zwart glanzende) staan er al verschillende krassen op . Heb eigenlijk niet echt gesnapt waarom het glanzend moet zijn ... is maar gewoon wachten totdat er krassen op de bescherming zit in plaats van op de bumper.
Mjah ... we zullen we zien wat we er mee aanvangen. Zo'n RVS exemplaar zal beter z'n werk doen, denk ik ... maar past minder bij wit.
Ik zag er ook al 1, maar goed beter dan op de bumper zelf.
Oooohh dat is ook een mooie. Zat daar montage tape etc bij?Ik heb deze bij Zentimex via Ebay besteld: Ladekantenschutz für Skoda Octavia 3 5E Kombi 5-türer
Prijs iets van 44 euri...
Bekijk bijlage 52172
Ik heb deze ook. Als je de krassen weg wil moet je ze even pollieren. En dan hem beschermen. Ik heb dit nu een maand of 2 geleden gedaan en is nu nog altijd krasloos..Na een drietal weken de bumperbescherming er op te hebben zitten (de origineel zwart glanzende) staan er al verschillende krassen op . Heb eigenlijk niet echt gesnapt waarom het glanzend moet zijn ... is maar gewoon wachten totdat er krassen op de bescherming zit in plaats van op de bumper.
Mjah ... we zullen we zien wat we er mee aanvangen. Zo'n RVS exemplaar zal beter z'n werk doen, denk ik ... maar past minder bij wit.
Ik heb de originele van Skoda in aluminium kleur en die ziet er na 14 maanden nog prima uit. (regelmatig rolstoel in en uit laden)
De kleine krasjes zijn bijna niet zichtbaar.
zeer vooruitziend aangezien deze zelfs al voor de Octavia IV is....En wat vinden jullie van deze: https://www.winparts.nl/carrosserie...hJZMzP8wejNCeJk1JXD7lQa5bUoaAoEP8P8HAQ#vragen
Sorry Skoda vrienden, maar ik zie het echt niet, wie overtuigd me....