Welke velgen heb jij onder het nieuwe slagschip van Skoda...

Dit zijn de velgen
c_6176208_medium.jpg
http://javascript<b></b>:PopupPic("c10 cms.jpg")

TL@

Forumguru
Ik vond de zwarte ook mooier, deze vind ik onder geen enkel auto mooi, ook niet onder een Mercedes.

Maar ja, het belangrijkste is dat jij ze mooi vindt.

EdK

Forumguru
Ik vond de zwarte ook mooier, deze vind ik onder geen enkel auto mooi, ook niet onder een Mercedes.

Maar ja, het belangrijkste is dat jij ze mooi vindt.

Ellende alleen is dat op de weg wij ernaar zitten te kijken en hij ziet ze niet vanuit de auto!
En daar houd hij weer geen rekening mee ! :D

Enkhuizen

Senior Member
dat is 18" toch? Hele mooie velgen. Ik heb een Greenline besteld. Jammer genoeg kun je voor de Greenline geen standaard velgen uit het boekje bestellen, wel heel erg jammer... Ik heb daarom CMS velgen besteld (17")

Yup 18", vind ze al beter staan, met wat remstof zijn de een stuk mooier... :xyxthumbs:

dat is 18" toch? Hele mooie velgen. Ik heb een Greenline besteld. Jammer genoeg kun je voor de Greenline geen standaard velgen uit het boekje bestellen, wel heel erg jammer... Ik heb daarom CMS velgen besteld (17")

Een beetje dealer kan de luna`s zo los bestellen... :623:

De Mercedes wielen zijn er al weer onderuit, vond het toch geen mooie combinatie.
Deze week heb ik een schroefset gemonteerd en de ATS wielen met et31 stonden toch iets te breed.
Vandaag nieuwe rs6 wielen gekocht met et 43 voor en met een spacer achter kom ik uit op et 33.
morgen de auto wassen en foto's maken.

MarcoO2

Forumguru
Ik denk dat ik de RS6-velgen ook stukken mooier vind dan de Carlsson's. Ben benieuwd naar de foto's!

cloink

Actief lid
Kijk, dát zijn velgen ! Prima zo, afblijven nu en zeker de Mercedes toer niet meer opgaan... ;)

Bovenaan Onderaan