Welke velgen heb jij onder het nieuwe slagschip van Skoda...

___JC___

Forumguru
Erg mooi die 19inch RS6 velgen. Helemaal goed. Terwijl ik het draadje zat te lezen en die Mercedes velgen zag dacht ik RS6 velgen zouden mooi staan en voila een paar posts later heeft ie ze dr onder zitten !

Maaruh, is het niet een beetje een dure hobby drie setjes velgen kopen?
En wat kosten deze RS6 wielen nu? Ben benieuwd of ik ze mee kan leasen.
:xyxthumbs:

Erg mooi die 19inch RS6 velgen. Helemaal goed. Terwijl ik het draadje zat te lezen en die Mercedes velgen zag dacht ik RS6 velgen zouden mooi staan en voila een paar posts later heeft ie ze dr onder zitten !

Maaruh, is het niet een beetje een dure hobby drie setjes velgen kopen?
En wat kosten deze RS6 wielen nu? Ben benieuwd of ik ze mee kan leasen.
:xyxthumbs:
ik zal geen bedragen noemen, maar heb de Ats wielen goedkoop kunnen aanschaffen. de mercedes wielen heb ik met winst kunnen verkopen en de rs6 heb ik de banden van de ats wielen op laten zetten.
Ats wielen worden vandaag door de nieuwe eigenaar opgehaald.

___JC___

Forumguru
Vond deze foto nog op internet. Deze staat iets minder laag dan die van jou volgens mij. Ook niet verkeerd zo.

Bijlagen

• velg11.jpg
    velg11.jpg
    81,1 KB · Weergaven: 325

___JC___

Forumguru
Of bling bling Bentley wielen (let ook op de kale kont ;))

Bijlagen

• Skoda-Superb_2009_.jpg
    Skoda-Superb_2009_.jpg
    53,5 KB · Weergaven: 358

Herbie

Lid
@ scoda20inch:

Die RS6 velgen die je er nu hebt op liggen, zijn echt super mooi. Veel beter dan die afschuwelijke Carlsson velgen.

[/ATTACH]ik ben een tijdje afwezig geweest hier, toch maar weer even kijken.
schroefset is inmiddels verwijderd en de new rs6 wielen zijn ook weg.
chroomstrip van de achterklep gehaald en rijd nu op een set 18 inch abt wielen met gepolijste rand.

Bijlagen

• IMGP1376.jpg
    IMGP1376.jpg
    96 KB · Weergaven: 289
  • IMGP1378.jpg
    IMGP1378.jpg
    82 KB · Weergaven: 227

Porettuhcs

Senior Member
[/ATTACH]ik ben een tijdje afwezig geweest hier, toch maar weer even kijken.
schroefset is inmiddels verwijderd en de new rs6 wielen zijn ook weg.
chroomstrip van de achterklep gehaald en rijd nu op een set 18 inch abt wielen met gepolijste rand.

Auw !!!! kan je het nog herstellen.... Dit is niet goed hoor :biggthumpdown:

___JC___

Forumguru
Sorry maar naar mijn mening echt geen verbetering...
Ik zou terug gaan naar die RS6 velgen. Waarom wissel je zo vaak van velgen eigenlijk?

LenK

Forumguru
Mercedes velgen horen onder een Mercedes, net als RS6 velgen onder een RS6 horen.
En deze velgen zijn meer iets voor onder een CRX uit 1992 of een andere petjes-auto.
attachment.php
Walgelijke dingen.

EdK

Forumguru
Waarom wissel je zo vaak van velgen eigenlijk?

De een gaat wekelijks naar de kapper voor een ander kleurtje in het haar en de ander koopt dagelijks een kratje bier !
En anderen blijkbaar maandelijks andere velgen omdat de banden versleten zijn ! :489:

___JC___

Forumguru
Velgen kunnen een auto maken of breken. Maar als ik een keus gemaakt heb dan ga ik niet elke paar maanden wisselen. Ik ben niet voor niks al maanden bezig met de velgen onder mn volgende auto.
:)

Iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe vaak 'ie wisselt van velgen.
Die RS6 velgen maakten hem de mooiste Superb II die ik gezien heb.
Ja, ja, mooier dan de mijne:worshippy:

Maar inderdaad, deze velgen vind ik absoluut veel, veel minder mooi. Sterker nog... een afknapper.

Als ik jou was zou ik snel weer die RS6-velgen eronder gooien...:xyxthumbs:

cloink

Actief lid
Ditto. Dit is afgrijselijk. Dan koop je beter een verlaagde Golf III met alu vleugel erop. Dan passen die velgen prima... :biggthumpdown:

higgy

Forumguru
Rijd je een vd meest ingetogen auto's, flikker je er blingbling sjonnie-velgen onder! Puur Kampanelli!

Captain Hook

Forumguru
...chroomstrip van de achterklep gehaald en rijd nu op een set 18 inch abt wielen met gepolijste rand.
Ik wist niet dat Skoda ook de Sjonnie uitvoering had, naast Elegance, Comfort en Ambition. :crazy::D

Maar waarom heb je dan die chroomstrip van de achterklep gehaald, die hoort er dan toch ook bij + chromen randen rond de wielkasten en heel veel typeplaatjes met Turbo GTI op de achterzijde? ;)

Sorry, ik kon het niet laten...

Bovenaan Onderaan