Welke velgen heb jij onder het nieuwe slagschip van Skoda...

floris

Lid
[/ATTACH]ik ben een tijdje afwezig geweest hier, toch maar weer even kijken.
schroefset is inmiddels verwijderd en de new rs6 wielen zijn ook weg.
chroomstrip van de achterklep gehaald en rijd nu op een set 18 inch abt wielen met gepolijste rand.

met oprechte deelneming!

___JC___

Forumguru
Hier een handig linkje met de velgen die je via Skoda kan bestellen. Okee dit is van de tjechische site, maar Nederland is hetzelfde.

http://www.skoda.ch/skoda/gen/dru.jsp?strFile=/skoda/superb/fot.jsp&language=de&

Dit blijf ik toch de mooiste vinden.

2008031314303542_fel_18_themisto.jpg

___JC___

Forumguru
Sorry maar dit zijn echt niet de 16 inch Moon velgen. Dit is minimaal 18 inch zo te zien en dan wil ik die ook namelijk! :)

Bijlagen

• config.jpg
    config.jpg
    88,1 KB · Weergaven: 214
  • moon.JPG
    moon.JPG
    34,4 KB · Weergaven: 254
Eigenlijk best smerig, want zo zou je denken: "he! niet mis met 16"ers!" :icon_smile_dead:

ff printscreen dan kan ik terug naar de dealer als het niet overeen komt :)

Ik denk dat het plaatje wel klopt, alleen zijn ze kleiner. Ziet er nogsteeds goed uit.

Nog een paar weekjes en dan zie ik ze in het echt :)

___JC___

Forumguru
ff printscreen dan kan ik terug naar de dealer als het niet overeen komt :)

Ik denk dat het plaatje wel klopt, alleen zijn ze kleiner. Ziet er nogsteeds goed uit.

Nog een paar weekjes en dan zie ik ze in het echt :)

Geloof mij echt een HEEL ander gezicht in 16 inch. Wel mooie velgen, jammer dat ze niet in 18 inch leverbaar zijn.

Zijn dit niet die Moon velgen?

Bijlagen

• IMG_0093_1.jpg
    IMG_0093_1.jpg
    86,8 KB · Weergaven: 275

Aiii

Lid
Sorry dat ik het zeg, en smaak is persoonlijk... Maar bah. Nee, dat past echt totaal niet op een Superb.

wimZ

Lid
ik weet niet welke velgen dit zijn, en helaas is de foto niet scherp, maar ik kwam deze combinatie in Kroatie tegen en ik moet zeggen ik vond ze erg goed staan onder de Superb

Bijlagen

• 08082009795-klein.jpg
    08082009795-klein.jpg
    21,5 KB · Weergaven: 307

___JC___

Forumguru
ik weet niet welke velgen dit zijn, en helaas is de foto niet scherp, maar ik kwam deze combinatie in Kroatie tegen en ik moet zeggen ik vond ze erg goed staan onder de Superb

*SCHOP*

Wie o wie heeft er een (duidelijkere) foto van de Superb met de Chicago velgen van VW? Of ie iemand heel handig met fotoschop?
Normaal worden ze op een Passat geleverd en ik denk dat ze erg vet staan onder een Superb. Alvast bedankt.

6909108.jpg

WanderZ

Actief lid
Moet ik mijn mening geven....? Ik vind die Chicago velgen veel te sirocco en prelude enzo.. Maakt er een beetje een patserbakje van, bah!

___JC___

Forumguru
Moet ik mijn mening geven....? Ik vind die Chicago velgen veel te sirocco en prelude enzo.. Maakt er een beetje een patserbakje van, bah!

Meer dan de R32 velgen? Vind die VW velgen zelf best netjes nog en toch sportief. MMaar ja waar vind je een goeie foto van deze velgen onder een Superb of zelfs IRL?

WanderZ

Actief lid
Ik zal wel eens gaan fotosjoppen.. maar vind ze veel meer 'petjes' dan die R32 velgen ja .. die zijn m.i. veel ingetogener en minder niet-standaard... snap je?

Bovenaan Onderaan