Welke velgen heb jij onder het nieuwe slagschip van Skoda...

___JC___

Forumguru
Ik snap het, maar ik vind ze wel erg mooi. En makkelijker schoon te maken dan al die spaakjes op die R32 velgen.
:D

cloink

Actief lid
Ik weet het zo niet hoor... :ahum:

skoda_chicago.jpg

___JC___

Forumguru
*streept de Chicago velgen weer van het lijstje*

Dank je Cloink, dat gaat m inderdaad niet worden... :icon_smile_dead:
Misschien dan toch gewoon de Themisto's. Smoelt gewoon goed.
LASTIG ! :smiley29:

nf01_0000180497.jpg

Falcon

Donateur
Ik zou er een paar rupsbanden ondergooien. Ben je gelijk klaar en kun je makkelijk over de files heen :D

___JC___

Forumguru
Nou ik was woensdag toevallig bij de Skodadealer in Almere. Daar stond een Superb II in moccabrown met 18 inch themisto's. Staat wel erg goed hoor in het echt!!! :xyxthumbs:

Denk dat de Themisto's het dus gewoon gaan worden.

___JC___

Forumguru
Staat erg netjes die Trifid velgen, maar ik wil echt 18 inch. Maakt m net ff wat sportiever.

Trouwens Militec heeft nu ook velgen voor de Superb. Persoonlijk vind ik het niet echt mooie velgen. Zeker geen verbetering tov de Themisto's.

2106_0.jpg

Staat erg netjes die Trifid velgen, maar ik wil echt 18 inch. Maakt m net ff wat sportiever.

Trouwens Militec heeft nu ook velgen voor de Superb. Persoonlijk vind ik het niet echt mooie velgen. Zeker geen verbetering tov de Themisto's.

2106_0.jpg
Heb ook naar de 18" inch velg gekeken.... Let dan even op je bijtelling in de lease. Dat is even schrikken. En als je het bekende 18" bandje moet verwisselen voor een nieuwe: au ! Dat is pas geld! Goede tip : Kies voor een 17" inch velg en laat de auto ietsje verlagen of kies voor 17" inch velgen met sportonderstel op je Superb. Werkelijk top!

Skody

Actief lid
Heb ook naar de 18" inch velg gekeken.... Let dan even op je bijtelling in de lease. Dat is even schrikken. En als je het bekende 18" bandje moet verwisselen voor een nieuwe: au ! Dat is pas geld! Goede tip : Kies voor een 17" inch velg en laat de auto ietsje verlagen of kies voor 17" inch velgen met sportonderstel op je Superb. Werkelijk top!
Ga jij dit ook doen dan ? (ghighi)

___JC___

Forumguru

Ik heb m al besteld met 18 inch. Maar door een constructie met mn dealer (die ik jullie zal besparen) kan ik nog kiezen welke velgen het daadwerkelijk worden. En ja, leasemaatschappijen rekenen een aardige toeslag voor bredere en grotere velgen!!
:shocked:

Captain Hook

Forumguru
En ja, leasemaatschappijen rekenen een aardige toeslag voor bredere en grotere velgen!!
:shocked:
Vind ik niet zo vreemd. Kijk maar eens naar de aanschafprijs van zulk groot rubber...
Wat ook meespeelt is dat, door een of 't andere 'vreemde' redenen, mensen met dik rubberschoeisel onder hun auto, ook vaker bij de bandenboer moeten wezen. :winkie:

De leasemijen zijn per slot van rekening gewoon auto verhuur banken, die rekenen gewoon afschrijving, leuke marge en interest op alles wat ze uithuren. :489:

___JC___

Forumguru
Het enige wat ze zouden moeten berekenen is het verschil in aanschafprijs van de banden zou je zeggen. En om dan EUR 60 per maand extra te rekenen.... Dat is in 4 jaar dus EUR 2.880 extra. Terwijl je gemiddeld echt niet meer dan drie setjes banden verslijt in 4 jaar.

wimZ

Lid
Bij mij scheelde de leaseprijs bijna €30,00 pm tussen 17" en 18"
Daarnaast waarschuwde de dealer mij dat bij 18" verschijnlijk iedere 15 á 20 dkm nieuwe banden nodig zou hebben.
Aangezien wij ieder half jaar een kosten overzicht krijgen en hierbij de norm en de daadwerkelijk verbruikte banden, brandstof, schade, bekeuringen etc. wordt je ieder half jaar weer door de wagenparkbeheerder op het "matje" geroepen als jou verbruik hoger is dan gemiddeld.
Hieraan wordt overigens ook de CO2 uitstoot gekoppeld, en dat is bij ons een hot-item. Alles voor het milieu......

michelover

Forumguru
Winterbanden

Ik heb vandaag mijn winterbanden onder de auto laten doen. Maak hierbij gebruik van mijn Zenith 18inch velgen van de RS. Wil wel eens weten hoe jullie dit vinden staan onder de Superb.

Bijlagen

• Winterbandje.jpg
    Winterbandje.jpg
    98,2 KB · Weergaven: 327
  • 20102009004.jpg
    20102009004.jpg
    95,5 KB · Weergaven: 341
Bovenaan Onderaan