En makkelijker schoon te maken dan al die spaakjes op die R32 velgen.
Ik zou er een paar rupsbanden ondergooien. Ben je gelijk klaar en kun je makkelijk over de files heen
Ik zou er een paar rupsbanden ondergooien. Ben je gelijk klaar en kun je makkelijk over de files heen
Jij hebt net naar Discovery zitten kijken zeker? Over die M1?
Heb ook naar de 18" inch velg gekeken.... Let dan even op je bijtelling in de lease. Dat is even schrikken. En als je het bekende 18" bandje moet verwisselen voor een nieuwe: au ! Dat is pas geld! Goede tip : Kies voor een 17" inch velg en laat de auto ietsje verlagen of kies voor 17" inch velgen met sportonderstel op je Superb. Werkelijk top!Staat erg netjes die Trifid velgen, maar ik wil echt 18 inch. Maakt m net ff wat sportiever.
Trouwens Militec heeft nu ook velgen voor de Superb. Persoonlijk vind ik het niet echt mooie velgen. Zeker geen verbetering tov de Themisto's.
Ga jij dit ook doen dan ? (ghighi)Heb ook naar de 18" inch velg gekeken.... Let dan even op je bijtelling in de lease. Dat is even schrikken. En als je het bekende 18" bandje moet verwisselen voor een nieuwe: au ! Dat is pas geld! Goede tip : Kies voor een 17" inch velg en laat de auto ietsje verlagen of kies voor 17" inch velgen met sportonderstel op je Superb. Werkelijk top!
Heb ook naar de 18" inch velg gekeken.... Let dan even op je bijtelling in de lease. Dat is even schrikken. En als je het bekende 18" bandje moet verwisselen voor een nieuwe: au ! Dat is pas geld! Goede tip : Kies voor een 17" inch velg en laat de auto ietsje verlagen of kies voor 17" inch velgen met sportonderstel op je Superb. Werkelijk top!
Vind ik niet zo vreemd. Kijk maar eens naar de aanschafprijs van zulk groot rubber...En ja, leasemaatschappijen rekenen een aardige toeslag voor bredere en grotere velgen!!