breef
Lid
Scalpitore! Helemaal mee eens.
Wij boffen maar met zo'n auto :winkie:
Mee eens, de superb is echt een geweldige auto! Ik vlieg nu alweer 3 dagen over de weg... helaas nog steeds geen goed foto moment gehad!
Scalpitore! Helemaal mee eens.
Wij boffen maar met zo'n auto :winkie:
Ook de 1.9TDI?Mee eens, de superb is echt een geweldige auto! Ik vlieg nu alweer 3 dagen over de weg... helaas nog steeds geen goed foto moment gehad!
Ook de 1.9TDI?
Maar de KLPD waarschijnlijk wel :grin:Ik vlieg nu alweer 3 dagen over de weg... helaas nog steeds geen goed foto moment gehad!
Ik denk het wel, zat idd per ongeluk te reageren in het greenline topic.. beetje te enthousiast :473:
Aarde aan breef, aarde aan breef. Fotos...
Hoi Pjetter,(...)Iemand al ervaringen met de achteraf inbouw van de columbus (...)
Volgens mij is chippen van een greenline dag zeggen aan je 1400 euro BPM voordeel. Als je een greenline overweegt, kun je beter naar een 1.9 TDI ambition kijken. Die is qua uitrusting nagenoeg gelijk aan de greenline, mist alleen sportonderstel en dat is naar mijn idee precies wat er gemist kan worden. De netto prijs is dan bijna gelijk aan de greenline (leasetechnisch gezien)Beste mensen,
Eindelijk kan ik mij ook mengen op dit forum.
Na lang wikken en wegen ben ik dan nu toch voor de bijl gegaan. Morgen voor de laatste keer een proefrit maken en dan weet ik of het een 2.0 TDI Ambition Business of Greenline (met alle denkbare opties) gaat worden.
Ik wil graag de greenline mits het mogelijk is om deze te laten chippen naar bijvoorbeeld 135 pk /320 nm. En als het dan ook nog mogelijk is om de columbus achteraf te laten inbouwen ben ik helemaal verkocht.
Inmiddels heb ik al 3 keer proefgereden met de SII. 2 maal in een 2.0TDI. En 1 keer in een greenline. De ervaringen in de 2.0 TDI/140 waren overweldigend. Maar vanwege financiele overwegingen toch ook nog maar de greenline goed aan de tand voelen.
Iemand al ervaringen met de achteraf inbouw van de columbus en het chiptunen van de motoren?
Beste mensen,
Eindelijk kan ik mij ook mengen op dit forum.
Na lang wikken en wegen ben ik dan nu toch voor de bijl gegaan. Morgen voor de laatste keer een proefrit maken en dan weet ik of het een 2.0 TDI Ambition Business of Greenline (met alle denkbare opties) gaat worden.
Hoi Pjetter,
De Columbus wordt in de fabriek ingebouwd, vastgezet en daarna gaat het dashboard eroverheen. Als je het naderhand laat doen, moet eerst het dashboard eraf, met de kans op beschadigingen.
Volgens mij is chippen van een greenline dag zeggen aan je 1400 euro BPM voordeel. Als je een greenline overweegt, kun je beter naar een 1.9 TDI ambition kijken. Die is qua uitrusting nagenoeg gelijk aan de greenline, mist alleen sportonderstel en dat is naar mijn idee precies wat er gemist kan worden. De netto prijs is dan bijna gelijk aan de greenline (leasetechnisch gezien)
Zelf een verandering van velg betekend je A label kwijt omdat de banden dan niet van het type lage rolweerstand zijn.Waarom zou je het BPM voordeel kwijtraken ?! Je krijgt een type goedkeuring voor de greenline en die raak je door tuning echt niet kwijt !
Je mist ook de getinte achterruiten en het klein leerpakket.Volgens mij is chippen van een greenline dag zeggen aan je 1400 euro BPM voordeel. Als je een greenline overweegt, kun je beter naar een 1.9 TDI ambition kijken. Die is qua uitrusting nagenoeg gelijk aan de greenline, mist alleen sportonderstel en dat is naar mijn idee precies wat er gemist kan worden. De netto prijs is dan bijna gelijk aan de greenline (leasetechnisch gezien)
Het wordt inderdaad een leasebak. Ik zit nog sterk in dubio. Netto scheelt het 100 eu per maand tussen een greenline en een ambition business. Best een boel geld. Dat gat wordt wel kleiner al naar gelang ik hem behang met opties.Hoi Pjetter,
Ik heb deze vraag ook aan de dealer gesteld. Technisch gezien zou het denk ik wel mogelijk moeten zijn, maar het is natuurlijk lang zo mooi niet. De Columbus wordt in de fabriek ingebouwd, vastgezet en daarna gaat het dashboard eroverheen. Als je het naderhand laat doen, moet eerst het dashboard eraf, met de kans op beschadigingen.
De dealar zei tegen mij ook dat de Columbus een af-fabriek optie is.
Wordt het een leasebak?
Groetjes... Willem-Jan
Het wordt inderdaad een leasebak. Ik zit nog sterk in dubio. Netto scheelt het 100 eu per maand tussen een greenline en een ambition business. Best een boel geld. Dat gat wordt wel kleiner al naar gelang ik hem behang met opties.Hoi Pjetter,
Ik heb deze vraag ook aan de dealer gesteld. Technisch gezien zou het denk ik wel mogelijk moeten zijn, maar het is natuurlijk lang zo mooi niet. De Columbus wordt in de fabriek ingebouwd, vastgezet en daarna gaat het dashboard eroverheen. Als je het naderhand laat doen, moet eerst het dashboard eraf, met de kans op beschadigingen.
De dealar zei tegen mij ook dat de Columbus een af-fabriek optie is.
Wordt het een leasebak?
Groetjes... Willem-Jan
Ik had het hier ook nog over met mijn dealer. Als het dievengilde het netjes wil doen, dan zijn ze toch wel een half uur bezig. Met het nodige sloopwerk 20 minuutjes.(...) Vooral ook omdat ze er blijkbaar ook vrij gemakkelijk weer uit te halen zijn door het dievengilde.