Mover heeft niks met de leeftijd te maken hoor. Ook hier geen sterke rug. Moet er gewoon rekening mee houden.
Heb dan wel geen Kip, maar een Hobby caravan met een mover met welke maximaal 1350 kg mag wegen waar we ook wel aankomen met de zomervakantie.
Nu met Hemelvaart en Pinksteren met ca. 1250 kg op pad (onze fietsen, voortent, luifel incl. stokken etc blijven thuis), maar geniet elke keer weer van mijn "speeltje". Ook thuis de oprit op is geen enkel probleem.
Toevallig met Hemelvaart kwam er ook een een stel (schat 60+) aan met een splinter nieuwe Adria caravan welke met de mover op de plek werd gereden en vervolgens met een druk op de knop volledig automatisch waterpas werd gesteld. Kijk dan ben ik nog weer armoedig bezig met mijn waterpasje en oprij keg. uitdraaien van de steunen gaat dan wel met een accuboormachine.
Vervolgens nog de buren op de camping even geholpen met het aankoppelen van de caravan. Dan sta je met 3 volwassen toch alweer behoorlijk aan zo'n caravan de trekken en duwen om hem op het gras op de juiste plek te krijgen.
Kortom ik kan een mover van harte aanbevelen.