Winterset al omgeruild voor min zomerset

andrehj

Forumguru
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@andrehj, graag gedaan hoor! De geruchten gaan dat ze veel beter presteren, maar testen heb ik nog niet gezien. Het lijkt mij een ideale band voor onder onze 2e auto, zeker met onze Nederlandse winters. Wisselen behoort dan tot het verleden en kan dus een besparing opleveren.

Berry1912

Forumguru
Pfft de zomersetS van de Faab en O2 vandaag grondig gereinigd. Bij de Faab wat makkelijker want die doet het met trommeltjes achter dus niet zo vuil van de remstof. Maar in totaal wel 6 schijfremwielen....
Wellicht morgen wisselen bij zelfde weer als vandaag.

Berry1912

Forumguru
Als die band geen all-season is, wat is het dan wel?
Lees het artikel op de post van @andrehj.

Het is een opgesneden slick.
B_PFrJRW4AAZ9to.jpg

Lijkt te mooi om waar te zijn.
Michelin-CrossClimate-TUV-Test-Results.jpg

Laatst bewerkt:

Noord26

Forumguru
@Berry1912

Heb het artikel doorgenomen. De voordelen worden duidelijk kenbaar gemaakt, maar ik zie nergens de nadelen daarin terug komen. Oftwel: het verhaal is wat gekleurd, er moeten ook nadelen aan kleven. Anders zou iedereen hier voor moeten kiezen en geen all-season kiezen toch?

Ook dat ze het niet profileren als all-season, maar de punten die ze noemen komen juist wel overeen komen met een all-season?

Zie er wel een markt in overigens als het daadwerkelijk zo is. In de morgen is het nu nog gewoon rond het vriespunt met kans op bevroren weg gedeeltes. En in de middag 15 graden met zon.

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Noord26, tot -6 is hij even goed als een alpin 5, daarna legt hij het af. Heeft uiteraard alles te maken met de compound. Maar voor ons klimaat lijkt het super te zijn.

AndreM

Forumguru
Doe ik de vriezer net open...............
..........wat denk je,....................alleen maar vorst!!! :deuk:

Ik wacht nog een paar daagjes, 2 april dan ben ik aan de beurt.

kansberg

Forumguru
Helaas zie ik hem de laatste tijd meer van de buitenzijde dan aan de binnenkant :cry: Dat is een nadeel van dicht bij je werk wonen.

Bovenaan Onderaan