Dat omdraaien doe je dan in het stekkertje dat aan het lamphoudertje zit?
Heb je hier speciaal gereedschap voor nodig of trek je die draadjes er zo uit?
Dat doe je idd in het stekkertje zelf. Er bestaat speciaal gereedschap voor maar ik heb het gedaan met een dunne pincet. Je kan ze er iig niet zo uittrekken.
Ik krijg de draadjes niet los, ze zitten vast in een zwart /grijs blokje dat ik wel kan splitsen en dan zie ik een ovaal stekkertje met 2 contactpuntjes.
Heb zitten pielen met een puntpincet maar krijg ze niet los laat staan omgedraaid.
Heb zitten googlen maar kom er niet achter hoe dat gereedschapje moet heten.
Die Mtec'jes heb ik ook gehad, heb ze er snel weer uitgehaald! Gaan snel kapot!
Dat heb ik gelezen, ik hoop op een goed lot en dat ze lang mogen meegaan :santa:
En als dat niet het geval zou zijn zou ik toch liefst een oplossing hebben die geen 'geknutsel' vraagt zoals eerder gezegd, het is een bedrijfswagen dus niet de mijne ...
De mijne is ook een bedrijfswagen, geen probleem daar. Als je het niet ziet zitten om de twee draadjes te verwisselen wil ik dat ook wel eens doen voor u. Ik heb de LED DRL van superskoda en deze zijn top.
Hallo, ik heb die led's van Superskoda ook erin gehad en polariteit gewisseld, maar toch helaas foutmelding. Dus teruggesturd en geld teruggestort gekregen.
Hypercolor.de al gekeken ?
Misschien wat duurder maar in algemeen zonder problemen in één keer werkend
Super Skoda heeft ook goed werkende producten en momenteel 20% korting
http://www.superskoda.com/Skoda/SUPERB-II/Superb-II-MEGA-POWER-LED-daylight-bulbs-system-KI-R