Inderdaad, speciaal op bestelling. Al heb ik begrepen dat hij inmiddels wel te leveren is. Links voor in het scherm zit een heel klein putje. Op kinderfiets stuurhoogte... En het linkerachterlicht heeft rechtsboven in de hoek een beschadiging. Al 3 dagen voorbij en nog niets.
In het ergste geval is je bakkie al het land uit, maar ik zal toch extra uitkijken op mijn route (A'dam-Zeeland), zodra ik een witte RS zie, hou ik 'm in de peiling. Zijn er nog bijzondere uiterlijke kenmerken die jou witte RS onderscheidt van andere? (In geval de platen zijn vervangen).
RS onderdelen leveren ook aardig wat op op de Nederlandse (malafide) automarkt. Wat dacht je van de bumpers, velgen, plaatwerk, Xenon, interieur, motor etc.
Bovendien zijn de onderdelen makkelijker in Nederland te slijten dan een hele auto. Ik spreek overigens NIET uit ervaring!
De kleur wit is natuurlijk ook "mooi" wanneer de zaken overgespoten moeten worden in een ander kleur.
Desalniettemin; zwaar balen!!
Ik rij zelf regelmatig de route Hoorn-Amsterdam. Kenteken is genoteerd en ik hou de zaak in de gaten.
Kuthufters....
ik sla net Duitse Autoblad open:Octavia Combi RS 2007 200ps
(1monat)1500km..................niet geschoten is altijd mis.
Duitsland 02351/12893Auto-Arens
wie doet zo`n ding weg na èèn maand...............