GTJ
Lid
En heb je al nieuws, ben erg benieuwd hoe het afgelopen is.
Ja, ik ook! Geen bericht goed bericht?
En heb je al nieuws, ben erg benieuwd hoe het afgelopen is.
Op mijn werk heb ik veel te maken met "bepaalde" Europese mede "mensen", die gek zijn op alles wat met VW en alles wat daar dichtbij zit. Je kent die kleine afsleepwagen van parkeerbeheer, nou die hebben ze dus niet alleen bij parkeerbeheer. Ze pikken je auto op, rijden er mee naar een parkeerplaats in de buurt. Daar staat een auto met trailer klaar en hup, wegisie. In alle oost Europese landen vooral Ukraine en wit Rusland is er totaal geen controle op alles wat zich op de weg bevindt. Ideale afzetmarkt voor gestolen auto's dus. Ook dit soort minkukels weet dat er op vooral de duurdere auto's sataliet beveiliging zit en dat deze steeds minder aantrkkelijk worden om te kopen omdat ze ook in het verre oosten te traceren zijn. Daarom zijn met name de Duitse middeklassers aan de beurt. Ook Skoda is qua prijzen en onderdelen een intressante auto om te stelen. Een tip om het ze toch wat moeilijker te maken is, zorg dat je auto in het stuurslot staat (met de voorwielen dus wat schuin) en met de neus kort op een andere auto of zwaar voorwerp geparkeerd. Op die wijze is het erg moeilijk een auto met de zogenaamde lepels op te pikken, en weg te slepen. Deze laatste heb ik van een Poolse "auto handelaar". Al met al niets om blij van te worden, dit verhaal.
DieBruine, ik zou bijna zeggen gecondoleerd. En ik hoop dat mijn hele verhaal niet bij jou van toepassing is, en dat je morgen een telefoontje krijgt dat hij ongeschonden terug gevonden is. Mijn Skodahart gaat koken als ik dit soort dingen lees, en ik denk dat,,,, fijn al die open grenzen. Voor hen die vinden dat ik discrimineer of generaliseer,,,sorry, ik kom helaas bijna geen Nederlandse autodiefjes meer tegen.
Belgie is niet anders dus.Jullie hebben nog een referendum mogen stemmen over de europese grondwet, in België wordt dat zelfs niet gedaan. Alles wordt gewoon door je strot geramd en je hebt absoluut niks te zeggen.
Wie je ook kiest, de regering is al gemaakt voor je dat stemhokje instapt.
Jullie hebben nog een referendum mogen stemmen over de europese grondwet, in België wordt dat zelfs niet gedaan. Alles wordt gewoon door je strot geramd en je hebt absoluut niks te zeggen.
Wie je ook kiest, de regering is al gemaakt voor je dat stemhokje instapt.
Tsja, we hebben een referendum gehad maar als je zag hoe de heren politici aan het draaien waren zodat we met z'n allen ja gingen stemmen. Dat haalde de geloofwaardigheid van het referendum al onderuit. En omdat de uitslag een nee was, krijgen we krijgen geen referendum meer. Dus veel verschil met onze zuiderburen is er helaas niet.
Heren (en dames?),
Ennuh, Die Bruine heeft nog steeds geen internet... Hopelijk vanaf 9 januari weer wel (dat is dus dik 3 maanden zonder internet thuis).