Ik wil heel graag weten hoe ze de auto hebben gevonden en inderdaad in wat voor staat. Hij was als nieuw, en zo moet de auto ook terug komen. Anders neem ik de auto absoluut niet in ontvangst. Zou ik overigens wel vreemd vinden. Ik neem aan dat de wagen gewoon langs de dealer gaat . Zo niet, dan doe ik dat zelf wel
. Wat betreft beter beveiligen. Ik zit wel aan een mechanische onderbreking te denken. Die standaard elektronische crap is kennelijk niets waard. Immo killer is er binnen 50 seconden door heen. En de plek... Dat is nog steeds vreemd. Daar kom je alleen als je er moet zijn. Maar goed, ik ben verhuisd. Een paar km verder maar. Maar toch, het is een verhuizing. Ik ga alleen wel om een alarm vragen inderdaad. Dat zat er niet op. Misschien schrikt dat ze toch wel een beetje af.
Ik hoop net als jullie dat er goed mee is omgesprongen. Zeker weten doe je het natuurlijk niet. Het schijnt wel zo te zijn dat ook daar de auto een bijzondere verschijning is. Volgens mij zijn er alleen andere kentekenplaten op gezet. Maar goed. Het wordt even wachten tot de wagen terug is. Blijven hopen dat een liefhebber de auto wou hebben, heeft gekregen en gekoesterd. Dan zal de rest mij een worst wezen.
Hybride was financieel. Dezelfde RS is nu bijna 100 per maand duurder. Geen RS dan maar helemaal nix
.