Joske
Forumguru
Aangezien mijn kennis van de Duitse taal bijzonder slecht is, volgende vertaling toegevoegd: (Via Google Translate... dat verklaart het slechte Nederlands )
Het elektronisch sperdifferentieel XDS is een functionele uitbreiding van de bekende EDS. Echter, XDS niet reageren op de tractie, maar tot opluchting van de binnenkant voorwiel tijdens snel bochtenwerk. Uit de ESP hydraulische XDS onder druk aan de binnenkant wiel, om te voorkomen draaien. Dus het verbeteren tractie en vermindert de neiging tot onderstuur. De druk varieert in het bereik van 5 tot 15 bar approximate. De drijvende idee is vergelijkbaar met een gecontroleerde sperdifferentieel in een afgezwakte vorm. Door de eenzijdige, precieze remdruk op te bouwen bochtengedrag is nog sportiever, sneller en nauwkeuriger.
Het elektronisch sperdifferentieel XDS is een functionele uitbreiding van de bekende EDS. Echter, XDS niet reageren op de tractie, maar tot opluchting van de binnenkant voorwiel tijdens snel bochtenwerk. Uit de ESP hydraulische XDS onder druk aan de binnenkant wiel, om te voorkomen draaien. Dus het verbeteren tractie en vermindert de neiging tot onderstuur. De druk varieert in het bereik van 5 tot 15 bar approximate. De drijvende idee is vergelijkbaar met een gecontroleerde sperdifferentieel in een afgezwakte vorm. Door de eenzijdige, precieze remdruk op te bouwen bochtengedrag is nog sportiever, sneller en nauwkeuriger.