Mooi dat je er makkelijk LED ipv xenon in kan zetten. Werkt het ook met de meebewegende AFS Bi-xenon in de S2?
Voor de dagrijverlichting heb ik een jaar prima licht LED gehad. Toen waren ze stuk en ik was het zat met die goedkope LED die soms Canbus proof verkocht worden en het toch niet (altijd) zijn en veel eerder stuk gaan dan een halogeen gloeilamp.
Eerder had ik daar in al LED die zichzelf door de warmteontwikkeling zich op den duur de-soldeerden.
Ik heb geen zin in balastweerstanden in te bouwen e.d.
Ik had wel nieuwe lampen liggen met 2 gloeidraadjes die ik door een bruggetje tussen de 2 contactpunten op de achterzijde te solderen alle twee laat branden. 5W extra dus. Ze passen ondanks een bajonet nokje wat op de “verkeerde” hoogte zit toch in de fitting.
Die lampen kan je ook als blauwe versie kopen waarmee je hetzelfde kan doen.
Daarnaast kan je nog het “aan %” (PWM%) via VCDS verhogen.
Voor de mistlampen heb ik een blauwe halogeen versie met hoger Wattage gemonteerd. Dat matched goed met de kleur van de standaard xenon lampen (4300K). De originele Osram xenons gingen trouwens >200 dkm mee. Die heb ik jaren geleden vervangen door XEOD lampen van Odijk, waar ik heb spijt van heb omdat die veel minder licht geven.
Al met al een stuk goedkoper en minder vaak vervangen dan met LED verlichting die soms een foutmelding geeft.
Vanmiddag overigens de LED verlichtingsplaatjes uit de ter ziele gegane koelkast in de kofferbak-armatuurtjes gebouwd, dat geeft echt veel licht.