APK ziet dat niet, lampjes zitten geheel in de projector verstopt. zolang het lichtbeeld goed is, keuren ze hem wel goed.
Zien ze LED in reflector, dan kunnen ze wel moeilijk doen wellicht. Mijne is er wel mee door APK gekomen, zijn ook officieel goedgekeurde Osram LEDS met certificaat voor mijn type O3. Weet niet of ze daarom zijn goed gekeurd, ik betwijfel of ze dat hebben geweten. Papieren liggen in dashboard kastje just in case.
Ik heb ook geen idee hoe lang xenon lampen mee horen te gaan.
Ligt ook helemaal aan het gebruik, hoeveel branduren ze hebben gehad. Reed die persoon overdag zonder licht, zelden in het donker of alle ritten met dimlicht aan, dat scheelt nog al.
Wat ook een interessante vergelijking zou zijn is deze led lampen en xenon naast elkaar qua lichtopbrengst en -beeld. Heb je daar ook een foto van gemaakt?
Lijkt me lastig, er zijn vele soorten xenon en LED versie in verschillende sterktes.
Xenon bestaat in 35W en 55W (al heb je andere converters nodig voor die hogere) en LEDs verschillen al helemaal in sterkte onderling.
In mijn Focus mk3 had ik lang projector lenzen ingebouwd met LEDs van Ali, uiteindelijk Xenon ombouw gedaan 55W ook van Ali en die gaven meer licht.