bij HCSale.com (gevestigd in NL)het plaatje van peterbaarlo geeft een octavia met Xenon maar zonder LED weer = in NL niet leverbaar(standaard dan, wellicht los?)
Ja is ook een beetje overdreven. Ik denk dat ik het zoals hierboven (mijn laatste bericht) ga doen oidEven voor in, wat heb je aan vier maal groot en klein licht?
Verder wel mooi zeg.
@ booskijkers, nee...
wellicht dat het DRL vanaf een andere plek moet komen, via de mistlampen als dit mogelijk is bij de Buisiness Line en icm bochtverlichting ingeschakeld (Antera?).
Ik kan het me niet voorstellen. Origineel zitten er power-leds in met speciale optiek om precies recht naar voren te schijnen. Deze strips hebben dat over het algemeen niet en zijn misschien net fel genoeg om als stadslicht gebruikt te kunnen worden. Voor dagrijlicht zijn ze eigenlijk altijd onvoldoende.Zijn die strips net zo fel als origineel? Daar ben ik erg benieuwd naar
Dat is mooi om te weten; dan kan ik er dus een minder blauwe LED inzetten, zo begrijp ik ik vroeg me al af hoe ze deze verlichting hadden uitgevoerd; ik vind hem standaard zo blauwig. Wordt er 1 5w5 lampje gebruikt?de oem xenon units, alleen zit daar een stuk fiber in welke vanaf de kop verlicht word met een blauw 5w5 lampje
Het grappige is dus dat het geen Led is. Het is een W5W Blue Vision lampjeDat is mooi om te weten; dan kan ik er dus een minder blauwe LED inzetten, zo begrijp ik ik vroeg me al af hoe ze deze verlichting hadden uitgevoerd; ik vind hem standaard zo blauwig. Wordt er 1 5w5 lampje gebruikt?
Kijk maar hierboven op het plaatje, W5W Blue VisionVandaar de wat laffe blauwe gloed en de tamelijk flauwe lichtopbrengst. Hoe kom je aan deze info?