peterbaarlo
Senior Member
Hey Peter,
zie jij kans foto's te plaatsen?
ben benieuwd hoe het er uit ziet
ik heb nog geen tijd gehad om de set goed in te bouwen en de metingen te doen.
ben nu eerst even aan het genieten van mijn JD tuning.
Hey Peter,
zie jij kans foto's te plaatsen?
ben benieuwd hoe het er uit ziet
Correctie, conclusie: door de xenonlampen met hogere opbrengst zie je nu goed dat het lichtbeeld van de halogeenlampen eigenlijk stront is en dat dit door de hogere opbrengst geaccentueerd wordt!Conclusie: lichtbeeld is stront!
Conclusie: lichtbeeld is stront!
LED mistlampen canbus 16W high power (liggen klaar)
"Form follows function" - dus ik zou de lichtopbrengst juist niet willen verminderen ten behoeve van een mooiere aanblik (waar ik zelf toch niks van zou zien...).deze 16W LED lampen geven wel minder licht dan de standaard halogeen maar de kleur is veel mooier.
"Form follows function" - dus ik zou de lichtopbrengst juist niet willen verminderen ten behoeve van een mooiere aanblik (waar ik zelf toch niks van zou zien...).
en in het andere topic predik je juist dat je ze voor het initiële doel (bochtenverlichting) nota-bene uit wilt zetten. (De keren dat je daadwerkelijk mistlampen mag gebruiken waar ze voor bedoeld zijn laat zich in promille nog niet uitdrukken) Volgens mij is uit in dit geval de overtreffende trap van verminderen?dus ik zou de lichtopbrengst juist niet willen verminderen ten behoeve van een mooiere aanblik
De initiële functie van mistlampen lijkt mij: mistlampen. Ze gebruiken als bochtverlichting (eentje, hoeft niet gedimd, toch?) of DRL (beide, wél gedimd) is een andere functie.to do list verlichting:
LED mistlampen canbus 16W high power (liggen klaar)
Conclusie: lichtbeeld is stront!