B.Stuurder
Forumguru
Yep!
jij hebt al 17 jaar no fun ?Dat snap ik niet, het ding kost bijna €200,00 met een houdertje en rondom € 12, 00 in de maand.
Mijn laatste bekeuring voor te snel rijden was in het jaar 2000 en koste 250,00 gulden. Ik heb me toen voorgenomen om niet meer sneller te rijden dan is toegestaan + 3 km/h en dat is tot nu toe gelukt.
Dus heb ik vanaf die tijd tot nu toe € 2208,00 uitgespaard aan abonnement
Dat flitzmeister zou evengoed werken. Dus na die 3 jaar ga ik dat toch es uitproberenIk heb pas vernieuwd. Vind heet toch een fijn systeem
Zie maar dat je nergens rapper dan 120 rijdt !Het is al weer even geleden maar ik ga er terug aan beginnen.
Net bestelling gedaan.
eibach pro-kit : wou de sportline wel maar ga deze eerst proberen. Waren in aanbieding bij amazon.de voor 145€ inclusief verzendingDe sportline zonder andere dempers gaat niet goed komen. En superlaag hoeft niet meer voor mij, gewoon strak is genoeg.
K&N luchtfilter ook maar meebesteld: was ook in aanbieding 57€ gratis verzending ook bij amazon.de
Laat het maar komen.
Na de winter wil ik andere velgen kopen 19" 8,5 ET 45 zodat ze mooier in de kassen liggen. Spoorverbreders heb ik niet veel zin in. Had gedacht aan de Rotiform LAS-R. Strak velgje
Djeezes ! Spectaculair seg !Grote herfst-poetsbeurt zit erop. Buiten en binnen alles proper en netjes. 2 dagen bezig geweest. Gelijk nieuw Nu 24 uur binnen laten staan zodat lak-protector kan healen en sealen
Zou die qua pk nog origineel zijn ? Want die is rapper dan de mijneInderdaad de ECU regelt dat zelf bij... Heb zo een geweldig filmpje van het steken van een VWR600 intake op een Cupra. Dit maakte een enorm verschil. Uiteindelijk zonder software, alleen de intake maakt 0.7s verschil op 100-200.
Zou die qua pk nog origineel zijn ? Want die is rapper dan de mijne