Witte76
Forumguru
Eindelijk beter zicht bij het achteruitrijden
InderdaadDat waren gloeilampjes zeker, geen halogeenlampjes want die vind je alleen in koplampen...
Ben begonnen ermee
Ik heb moeite om de chrome te verwijderen, heb al verschillende dingen geprobeerd. Met ovenreiniger zou het ook gaan, maar het komt er toch niet van af hoor. Dus ben ik gedoemd om alles verder af te schuren, wat een echt monnikenwerk isJa dat weet ik nog wel want je hebt me toen heel goed op weg geholpen in mijn topic van embleem vervangen. Maar dat is al wel weer een tijdje geleden hoor....
Veel discussie over... Voor de motor te koelen, maar die krijgt voldoende koeling hoor. Voor extra lucht, maar krijgt voldoende binnen. En nog een hoop zever... Als je een R600 intake plaatst is dat ook volledig dicht en daar hoor je ook geen problemen over. Moest er zich toch een probleem voordoen laat ik het dadelijk weten hierWaarom is deze standaard niet dicht,lijk me raar.
Super update met deze,voor klein prijske.
Veel discussie over... Voor de motor te koelen, maar die krijgt voldoende koeling hoor. Voor extra lucht, maar krijgt voldoende binnen. En nog een hoop zever... Als je een R600 intake plaatst is dat ook volledig dicht en daar hoor je ook geen problemen over. Moest er zich toch een probleem voordoen laat ik het dadelijk weten hier
Idd, heb dus een KN filter steken via Amazon besteld aan zeer goede prijs, rechtse opening open gedremeld zodat er meer verse lucht binnen kan en nu de opening naar de motor afgesloten. Fijne update voor nog geen 100€.Wel stukje goedkoper dan een R600 intake
Wel wel, maar de prijs hé. Eerst de rieger diffusor. Waar had jij m besteld?
YepIk had ook de r600 steken, maar bij het uithalen van het oem inlaat stuk is mij dat totaal niet opgevallen. Is dat gat bij elke O3 pre FL?
Idd, heb dus een KN filter steken via Amazon besteld aan zeer goede prijs, rechtse opening open gedremeld zodat er meer verse lucht binnen kan en nu de opening naar de motor afgesloten. Fijne update voor nog geen 100€.