Yeti preview

Ronnie

Forumguru
@LenK: Die "dikke isolatie" zijn anti-spray matten tegen opspattende spray in de regen, worden al sinds jaar en dag bij vrachtwagens gebruikt.

Heb gister ff gekeken (was vanwege de introductie bij de dealer) maar ze zitten alleen bij de achterwielen.
Ook ff gevoeld natuurlijk, is toch een redelijk dikke laag die erop zit.

Ook zitten ze er tegen opspattend water, ze helpen toch zeker ook wel tegen bandgeruis?

Ronnie

Forumguru
Heb gister ff gekeken (was vanwege de introductie bij de dealer) maar ze zitten alleen bij de achterwielen.
Ook ff gevoeld natuurlijk, is toch een redelijk dikke laag die erop zit.

Ook zitten ze er tegen opspattend water, ze helpen toch zeker ook wel tegen bandgeruis?
Bij mijn Fabia1 zit het er ook al in, 1/2 achterwielkuip , soort vilt, zal niet erg veel helpen tegen het bandengeruis, wel tegen spray.
Dat het nieuwe zo dik is zal i.d.d tegen lawaai zijn.....

Ronnie

Forumguru
Waar zijn ze dan (primair) voor bedoeld?
Om het opspattende water niet uit de kuip te laten spatten?
Juist, het van 't wiel komende water wordt a.h.w. gedempt en verdeeld, zodat het meer naar onder afvloeit (dichter bij de grond), en niet zoveel fijne nevel veroorzaakt voor het achteropkomend verkeer.

AGTon

Forumguru
Nou, Gister even geweest voor een beurtje en apk. Ik vind de Yeti tegen vallen. Niet qua uiterlijk, maar de ruimte binnen, en dan vooral in de achterbak. Dan heb ik toch liever een O2 voor dag geld.

gegroet,

Bothje

Heel gewoon lid
Heb het nu ook gezien, het menutje om de datum te kiezen was bij mij verborgen achter de toolbars boven in beeld ....... F11 did the trick

Herkende alleen Fabia bij de zaterdag foto's.

Captain Hook

Forumguru
Van de mensen die er op zondag waren zijn de foto's on-line te bekijken.
Dacht dat het een Skoda reclamecampagne was, poseert er iemand voor een Lancia. :uitlachen:
lanciaofskoda.jpg

Bovenaan Onderaan