Ik hou van een veilige auto die snel en allert doet reageren op het gaspedaal. De 1.2 viel daarin tegen. Kun je nagaan met vrouw, kinderen en een volle kofferbak, dan kun je van Utrecht tot Dachstein op de linker rijbaan blijven kruipen. Of is de Yeti 1.2 voor ouderen in de markt gezet?
Dus mijn 1.2 is niet veilig volgens jou??:crazy: Mmm,mss ben ik zo geen laagvlieger dan jij en begeef ik mij zelfs veiliger op de baan??
Ieder moet voor zich uitmaken wat hij of zij wil, ik wou de 1.2 en niet 1.8 gewoon om het prijskaartje en voor de belastingen hier in Belgie!
Ik heb, in tegendeel tot wat jij hier verkondigd, niet moeten kruipen op het linkse rijvak.....en op de Dachstein al even min!! Ik had 4 personen aan boord en de koffer was geladen en de skibak op het dak! Heb je ooit al eens van Schladming over Ramsau richting Dachstein gereden? Er zijn daar stukken met stijgingspercentage om U tegen te zeggen...... zelfs daar liet mijn Yeti me niet in de steek!
Ik ben 38,ben ik dan oud?
Soit, zoals eerder gezegd, ieder heeft het recht op zijn/haar mening maar toch blijf ik er van overtuigd dat je GROTE ogen zou trekken wanneer je mee zou rijden in mijn (maar) 1.2 Yeti in de bergen....Ik nodig je graag uit en dan kunnen we daarna :473: :smirk:
Oh ja, ik ben lid van Touring en ik heb deze nog niet moeten opbellen!
Hey Melis, jaja ik ben echt blij dat alles weer draait zoals voorheen!! Ik geef mijn Yeti idd de voordeel van de twijfel!