Zo. Mijn Roomster kan besteld worden!

Ben gisteren ook nog even gaan kijken... Een beauty hoor. Ben superblij met de kleur (satin grey). Strakke velgen, en top-stoelen.
Kortom: ik kan niet wachten!!!

Ha Jasper,

Mooi... Jij hebt al foto's van jouw Skoda. Die van mij (Octavia) staat ook al een tijdje bij de dealer maar ik ben er nog niet langsgeweest om hem te bewonderen. Ik mag hem toch nog niet meenement omdat ik, net als jij, op de installatie van het lpg systeem zit te wachten. Heb jij al enig inzicht wanneer je jouw auto mee mag nemen?

Bij mij is het stil. Ik zal eens een belletje naar de dealer geven...

jaspernl

Actief lid
Ha Jasper,

Mooi... Jij hebt al foto's van jouw Skoda. Die van mij (Octavia) staat ook al een tijdje bij de dealer maar ik ben er nog niet langsgeweest om hem te bewonderen. Ik mag hem toch nog niet meenement omdat ik, net als jij, op de installatie van het lpg systeem zit te wachten. Heb jij al enig inzicht wanneer je jouw auto mee mag nemen?

Bij mij is het stil. Ik zal eens een belletje naar de dealer geven...

Ik had deze post ( http://www.skodaforum.nl/board/showpost.php?p=95553&postcount=280 ) ook hier wel even kunnen plaatsen inderdaad...
Komtie alsnog:

============================================

De eerste letter van mijn naam mag vast vet worden: Volgens de dealer gaan we naar verwachting 15/11 wel halen.
Hij heeft in elk geval een gastank gelokaliseerd.
Nu nog rap inbouwen. En thuis nog toestemming halen...

Ik had deze post ( http://www.skodaforum.nl/board/showpost.php?p=95553&postcount=280 ) ook hier wel even kunnen plaatsen inderdaad...
Komtie alsnog:

De eerste letter van mijn naam mag vast vet worden: Volgens de dealer gaan we naar verwachting 15/11 wel halen.
Hij heeft in elk geval een gastank gelokaliseerd.
Nu nog rap inbouwen. En thuis nog toestemming halen...
Net de dealer gebeld en hier is mijn nieuws:

Auto was verleden week binnen gekomen en is al helemaal klaargemaakt door de dealer (letters van de achterklep gehaald + trekhaak gemonteerd). De auto is op dit moment bij de lpg inbouwer in Amsterdam en daar zal hij zo'n 4-5 dagen staan voor inbouw/herkeuring. De dealer kan (gaat) de auto afleveren aan mij in de week van 10 november. Zou ik het dan toch nog gaan winnen van je, Jasper? :ahum:

jaspernl

Actief lid
Net de dealer gebeld en hier is mijn nieuws:

Auto was verleden week binnen gekomen en is al helemaal klaargemaakt door de dealer (letters van de achterklep gehaald + trekhaak gemonteerd). De auto is op dit moment bij de lpg inbouwer in Amsterdam en daar zal hij zo'n 4-5 dagen staan voor inbouw/herkeuring. De dealer kan (gaat) de auto afleveren aan mij in de week van 10 november. Zou ik het dan toch nog gaan winnen van je, Jasper? :ahum:

Allereerst: VAN HARTE GEFELICITEERD met dit vooruitzicht! :aangenaam:

Ik hoop nog steeds van je te kunnen winnen, maarzeker niet ten koste van jouw leverdatum. Supergoed bericht zeg!
Ik durf mijn dealer bijna niet meer te bellen: die wordt volgens mij helemaal mesjogge van me... :eek:oo:

Kom je ook naar de Škoda-meeting op 15 november (http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=6971)?? Als ik het haal qua aflevering wil ik echt daar naar toe...

Allereerst: VAN HARTE GEFELICITEERD met dit vooruitzicht! :aangenaam:

Ik hoop nog steeds van je te kunnen winnen, maarzeker niet ten koste van jouw leverdatum. Supergoed bericht zeg!
Ik durf mijn dealer bijna niet meer te bellen: die wordt volgens mij helemaal mesjogge van me... :eek:oo:

Kom je ook naar de Škoda-meeting op 15 november (http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=6971)?? Als ik het haal qua aflevering wil ik echt daar naar toe...

Helaas zal ik niet bij deze meeting aanwezig kunnen zijn omdat ik voor mijn werk in Milaan zit, wat op zich ook niet vervelend is natuurlijk.

Maar in de toekomst zal ik zeker een Skoda meeting gaan bezoeken.

Fabia

† In Memoriam
Ik vind het toch een beetje een slap excuus hoor, het is maar: snelste route over 1069,8 km in ongeveer 10 uur en 11 minuten :winkie: Dat is toch goed te doen in een Skoda?

Ik vind het toch een beetje een slap excuus hoor, het is maar: snelste route over 1069,8 km in ongeveer 10 uur en 11 minuten :winkie: Dat is toch goed te doen in een Skoda?

Hahaha... Moet ik er ook eerst heen in de auto ipv het vliegtuig. Wat wel een goede zaak zou zijn is dat hij in 1 keer goed is ingereden :laugh:

Zo! donderdag kan ik m halen!!!
@Polleke: Ik win!?!?!?!?!

Damn! .... Nee hoor haha. Van harte gefeliciteerd Jasper. Jij wint! Het is je van harte gegund. Wel effe paar fotootjes posten he?

Zal ik ook doen als ik volgende week hopelijk in mijn Octavia rondrijd.

jaspernl

Actief lid
Ik heb m !!!
Foto's volgen zeer binnenkort. Samen met een eerste review.

(Vanavond thuis maar s een plekje zoeken voor het reservewiel... En de dakdragers...)

Nou gefeliciteerd Jasper!
Veel rijplezier. Hebben ze de LPG installatie een beetje knap ingebouwd. Komt jouw vloer erg omhoog en hebben ze een knap vloertje gemaakt?
Nou laat maar effe weten...

jaspernl

Actief lid
Nou gefeliciteerd Jasper!
Veel rijplezier. Hebben ze de LPG installatie een beetje knap ingebouwd. Komt jouw vloer erg omhoog en hebben ze een knap vloertje gemaakt?
Nou laat maar effe weten...
Op dit moment komt de vloer behoorlijk omhoog: op de gastank ligt een mat, daarbovenop het reservewiel en daar weer bovenop de originele kofferbakmat. :1761:
Ik ga vanavond eens goed kijken hoe ze het precies gemaakt hebben; ik moet vandaag gewoon werken he... :blush:

Bothje

Heel gewoon lid
Op dit moment komt de vloer behoorlijk omhoog: op de gastank ligt een mat, daarbovenop het reservewiel en daar weer bovenop de originele kofferbakmat. :1761:
Ik ga vanavond eens goed kijken hoe ze het precies gemaakt hebben; ik moet vandaag gewoon werken he... :blush:
Eerstens fijn dat je hem eindelijk hebt, ruikt lekker toch?
Tweedens wel erg hoge laadvloer zo, misschien heb je wat aan mijn poging tot een oplossing in het draadje:
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?p=94757#post94757

Zie je live op de meeting :grin:

jaspernl

Actief lid
Eerstens fijn dat je hem eindelijk hebt, ruikt lekker toch?
Tweedens wel erg hoge laadvloer zo, misschien heb je wat aan mijn poging tot een oplossing in het draadje:
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?p=94757#post94757

Zie je live op de meeting :grin:

Ja!!! Het ruikt heerlijk!! Ik hoop het zo tot de 15e te houden...:smirk:
Ik had je draadje al ontdekt mbt het reservewiel.
Ik heb een spuitbus + compressor bijgeleverd gekregen. Zoals al aangegeven zal ik aan ING navragen hoe om te gaan met een lekke band. Toch wederom dank voor je tip.

De laadvloer is zo'n 5 cm hoger geworden (zonder reservewiel, dus). Da's op zich niet zo'n punt lijkt me. Enige is dat de "bloembakhouder" uit het funktiepakket (dat flexibel, halfronde platic ding dat je aan de zijkant plaatst om kleine zaken op hun plek te houden) nu niet meer past, omdat de vloer dus wat omhoog is gekomen.
positief puntje: de tildrempel is wat minder :smiley29:

EdK

Forumguru
Hallo Jasper,

die afdekhoes waar je het over hebt (tussen hoedenplank en bank), kun je die gewoon bij de dealer krijgen ?

Frans

Ja die is bij elke skoda dealer verkrijgbaar !
artikel nummer ??
doe even een search in topic roomster en je zult meerdere gegevens erover vinden !

Bovenaan Onderaan