PizzaPieter
Forumguru
@VAG-manDat is 3 weken geleden ook al eens geopperd.
Is het nou 1 kant van de auto waar deze trilt of alle?
Je schrijft ook dat bij 92k de versnellingsbak is vernieuwd. Zeker weten dat de trillingen bij de wielen van daan komen en niet uit de bak?
Hier nog iemand met trillingen in zijn O3. Misschien kunnen jullie ervaringen uitwisselen.
https://www.skodaforum.nl/forum/i/trillende-octavia-iii-fl.39766/
Dank voor je bericht.
Wielnaven is al vaker geopperd, correct, maar ik ben niet in de lead, hier. Dat is de verkopende partij. In de basis ben ik een simpele klant met een moeilijk probleem, althans, technisch lastig vindbaar schijnbaar. Ik ga er alleen niet mee accoord dat die 'aanvaardbaar ongemak' is.
De 'experts' (DEKRA, Skoda, Garantie afdeling) geven aan dat het vervangen vd lagers/naven het probleem niet gaat oplossen. En tja.....ik ben dan de niet-techneut die erop moet blijven hameren dat dat mss tóch de oplossing.
Resumé: met niks wat ik schrijf trek ik jullie technische kennis of welwillendheid in twijfel. Laat dat duidelijk zijn aub. Ik ben alleen niet degene die aan zet is. Probeer door zelf naar andere garages te gaan en jullie te bevragen om dingen uit te sluiten of te onderbouwen, maar ik wil dat de verkopende partij het oplost.