Ik ondervind het probleem voornamelijk bij het rustig accelereren. Bijvoorbeeld als je afslaat, of een rotonde oprijdt. Eerst even elektrisch en dan inhouden voordat de verbrandingsmotor bijkomt. Is hetzelfde gevoel als je aangeduwd wordt en de koppeling op laat komen. Op de snelweg of 80km weg heb je er geen last van, als de verbrandingsmotor uitschakelt en weer inschakelt. Dat gaat vloeiend.Heel bijzonder om te lezen. Ik was juist verbaasd over hoe soepel de overgang tussen elektrisch en de verbrandingsmotor is.
Daar ben ik ook bang voor. Of dat er dan ineens iets anders niet meer naar behoren werkt.Ik wacht in spanning op de update, ik vrees echter dat het merendeel van de problemen hiermee niet ineens worden opgelost.
Nog keus uit leuke kleurtjes en kekke opties?"reparatie brochure"
Ook meerdere keren meegemaakt, aan beide kanten. Ging niet vanzelf uit, of ik had het geduld niet om erop te wachten. Redelijk irritant als het in het donker gebeurd.-Interieurlampje aan de bestuurderskant gaat soms opeens een aantal seconden aan en daarna weer uit (heb die hier nog niet eerder gelezen).
Gepland laadschema? Ik heb zowel in het infotainmentscherm als in de Myskoda app geen mogelijkheid om het laden te plannen. Of heb je een andere app o.i.d.?Heb zelf ook even een 'lijstje' gemaakt waar ik ook een afspraak voor ga maken:
- Laden via gepland laadschema werkte eerst goed, gaat nu bijna altijd fout (werkt alleen als laadschema binnen uurtje begint maar bijv. niet als het pas om 04:00 start)
In de MySkoda app op 'doeltemperatuur' klikken en dan zie je het onderaan bij plannen.Ik wilde net zeggen... Mis die optie ook volgens mij...