Kodiaq-2 Problemen, storingen enz.

MikeyMan

Senior Member
Bij mij is de verbinding met mn iPhone 14 via Apple Carplay al een paar keer uitgevallen… zo maar … zonder aanwijsbare oorzaak. Pas nadat de auto helemaal uit is geweest en alles weer opgestart wordt doet alles het weer. Ook opnieuw verbinden (stilstaand) lukt niet. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Is er iets tegen te doen?
Met Android auto al een paar keer hetzelfde gehad.

Bij mij is de verbinding met mn iPhone 14 via Apple Carplay al een paar keer uitgevallen… zo maar … zonder aanwijsbare oorzaak. Pas nadat de auto helemaal uit is geweest en alles weer opgestart wordt doet alles het weer. Ook opnieuw verbinden (stilstaand) lukt niet. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Is er iets tegen te doen?
Ja, heb er met Android Auto regelmatig last van. Kan dan ook de wifi niet meer in/uitschakelen. Ik heb dit eerder gemeld op dit forum maar berichten werden steeds verplaatst naar waar het niet hoort.
Het gebeurt met verschillende toestellen. Verbinden lukt pas weer als de auto een tijdje afgesloten is geweest. En zoals gezegd wifi kan niet meer ingesteld worden. Op de telefoon zie je ook een poging te verbinden maar dat mislukt bij het verkrijgen van een ip adres.
Normaal zou ik de telefoon verdenken van een fout in de software maar dit lijkt echt iets te zijn in de auto.

Easee app, de laadpaal dus
Het lijkt erop dat als er een bepaalde tijd niets gebeurd tussen laadpaal en auto de auto in een fout/storing schiet als er wel wat te doen valt.
Gepland laden (schema laadpaal) als gepland klimatiseren nadat de accu al vol is maar nog wel aangesloten gaat daardoor mis.

Bovenaan Onderaan