leon-cupra
Forumguru
Een tegenligger die uitwijkt is een noodzaak
Exact dit heb ik ook zo af en toe.Tijdens het rijden op de snelweg (met constante snelheid) voel ik af en toe een korte trilling in het gaspedaal. Heeft iemand enig idee hoe dat komt en/of zijn er anderen die dit ook is opgevallen?
Exact dit heb ik ook zo af en toe.
Zowel op de snelweg alsook een aantal keer bij lagere snelheid in de stad ervaren. Het is vrij subtiel, maar zeker voelbaar.
Het lijkt een beetje op "force feedback" bij PC racestuurtjes, maar dan in je gaspedaal. Alsof de auto je ergens op attent wil maken, alleen geen flauw idee wat dan... Het lijkt op willekeurige momenten op te treden.
....
Vandaag weer opnieuw dezelfde problemen gehad met het openen van de kofferdeksel, in een opwelling de auto op contact gezet en uitgestapt om de kofferdeksel op deze manier te openen en heel bijzonder, hij ging weer open ook nadat de auto van het contact was gezet en afgesloten werkte het weer normaal! Dit bevestigd eigenlijk dat dit een software probleem is en op deze manier blijkbaar is te herstellen.Vandaag werkte mijn handgreep van de kofferdeksel (Kodiaq PHEV) in het geheel niet meer. ik heb dit ook eerder gehad maar dan na nog een keer proberen werkte het wel.
Openen wilde wel met de afstandsbediening en de knop in de deur ook.
..........