Yep. Daarvoor kosten updates geld, voor de MQB-platform wagens vind je (voorlopig gratis) updates hier: http://updateportal.skoda-auto.com/
Voor de computer freaks prima te doen ja, voor de diabeten (zoals ik) een hels werk........ Toch fijn dat er dan mensen zijn die het dan compleet aanbieden (ook la is dat niet goedkoop, maar goedkoper dan origineel)Die updates van de oude Amundsen+ (rns 315) is zelf prima te doen.
De handleidingen en bestanden staan overal op internet
Bij de Amundsen in mijn O3 verspringt de toegestane snelheid naar rechts, blijft dus zichtbaarGeen idee of het al eerder genoemd is, maar als je het split screen aanzet, wat handig is omdat hij de afslagen en rijstrookwisselingen mooi aangeeft, mis je echter de toegestaane snelheid linksboven. Die zit dan net achter het splitscreen.
Thanks.Als je het Phone-scherm open hebt staan, komt er ook een rode 1 bij SMS (naast het envelopje mindenonder). Geen geluid of zo.
Thanks.
Maar op Radio, Media of Navi enkel dat omslagje rechtsboven?
Voor de computer freaks prima te doen ja, voor de diabeten (zoals ik) een hels werk........
Het laatste sorry, maar je weet wat ik bedoel hahaBen je diabeet of digibeet? Of dyslectisch? Of heb je een iPad met automatische spellingscontrole?
Bedankt @SkodaHans77, hoop het dit weekend te kunnen proberen. Keep you posted!
Het werkt! Vrouwlief weer blij. Bedankt!