noord 26
Tussen 93 en 98 pk; dat is nogal een verschil. Origineel worden er verschillende waardes gemeten, die waardes zijn niet bij iedere auto gelijk.
82/83pk ipv 75? Dan is €485,- voor 10PK in een gebied waarin je niets te kort komt (3500tpm oid?) erg veel.98 PK - 82 Pk is toch nog altijd een verschil van 16 PK. JD garandeerd namelijk minimaal 100pk. garanderen aan een klant is 1, het waarmaken is altijd nog punt 2.
Heeft u nog concrete grafieken van de resultaten zoals u momenteel beweerd? Anders is het gebakken lucht.. Er staan 2 onafhankelijke testen hier geplaatst door Fasttech en Johan van Vught u zou die eens kunnen bekijken.
Er moeten gegevens bekend zijn, want hij heeft het gemeld. De set werkte schijnbaar volgens degene aan de telefoon prima. Dat was een knappe afstands-diagnose vind u zelf niet? Hij is nooit langs geweest.
Hij is nooit langs geweest tja dat is natuurlijk vreemd, er is volgens de klant iets niet goed maar langskomen ho maar ????? Ventura Tuning heeft daar in zo,n geval zeker om gevraagd.
Hij heeft de set idd weer verkocht, omdat hij na telefonisch contact totaal niets wijzer werd. Na een 2e gesprek kreeg hij het kastje-naar-de-muur-verhaal. Er zou dan wel een sensor oid stuk zijn aan de auto zelf waren oa woorden die voorbij kwamen. Hij zou het geheel terug mogen sturen en zijn geld terug mogen
Geld terug mogen krijgen, en geen vertrouwen, tja zoals de waard ......
krijgen, maar na een echte kennismaking via de telefoon was zijn vertrouwen volledig op een nulpunt beland. Dus op die manier van door verkopen, was hij zeker van geld (contante afrekening). Iets is niet goed (volgens uw vader) en dan maar een ander er mee opzadelen, Tof zaken doen.
Hij maakte liever €100,- verlies als met de vraag blijven zitten of hij zijn geld wel terug ging krijgen.
Simpel samengevat, de tuning voldeed niet (aan de verwachtingen van uw vader), er is door Ventura Tuning aangeboden om daar naar te kijken maar dan moest uw vader langskomen, blijkbaar wou hij dat niet, toen is er aangeboden om het aankoopbedrag terug te betalen , dat vertrouwde uw vader niet , en nu doet u alsof Ventura Tuning geen goede service verleend, die verlenen wij zeer zeker wel !!! maar er blijven incidenteel "situaties" waarin wij als tuningproducent de klant niet tevreden kunnen stellen , daar leggen wij ons dan bij uw vaders geval bij neer.En hopen dat u en uw vader veel plezier van uw fabia mogen beleven.
Verder wensen wij u een voorspoedig vaderschap toe.
Met vriendelijke groet,
Evertwillem
Ventura Tuning.