Gerke
Forumguru
Hier ook even bericht vanuit Italie.
Met 5 personen, dakkoffer en aanhanger hier aangekomen.
De greenline is prima geschikt in ons geval als trekauto. Reed vele malen soepeler dan de oude Corolla met 120 PK. Richting de brennerpas gewoon in zijn 4 blijven rijden zonder terugval, waar ik met de Corolla sommige stukken al terug moest naar de 2e versnelling.
Bij onze overnachting in Jungholz wel wat moeite gehad, maar dat was dan ook een bergweggetje met een helling van 14%, maar ook daar geldt dat het in de 2e versnelling prima ging, maar inderdaad wel op tijd gas geven vanwege de vertraagde reaktie van het gaspedaal.
Ook het verbruik is acceptabel, alhoewel ik toch wel wat zuiniger had verwacht, het extra verbruik de berg op wordt helaas niet gecompenseerd door het deel bergaf.
Toch een gemiddelde van 1 op 18 over 1300 kilometer.
Gisteren naar San Marino geweest, en over een afstand van 30 km een verbruik volgens de BC van 1,9 l / 100 km (bergaf natuurlijk)
Met 5 personen, dakkoffer en aanhanger hier aangekomen.
De greenline is prima geschikt in ons geval als trekauto. Reed vele malen soepeler dan de oude Corolla met 120 PK. Richting de brennerpas gewoon in zijn 4 blijven rijden zonder terugval, waar ik met de Corolla sommige stukken al terug moest naar de 2e versnelling.
Bij onze overnachting in Jungholz wel wat moeite gehad, maar dat was dan ook een bergweggetje met een helling van 14%, maar ook daar geldt dat het in de 2e versnelling prima ging, maar inderdaad wel op tijd gas geven vanwege de vertraagde reaktie van het gaspedaal.
Ook het verbruik is acceptabel, alhoewel ik toch wel wat zuiniger had verwacht, het extra verbruik de berg op wordt helaas niet gecompenseerd door het deel bergaf.
Toch een gemiddelde van 1 op 18 over 1300 kilometer.
Gisteren naar San Marino geweest, en over een afstand van 30 km een verbruik volgens de BC van 1,9 l / 100 km (bergaf natuurlijk)