Nog steeds originele turbo ?
wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!Euhhh... bij dat type (re)acties krijg ik altijd last van eenzelfde soort glimlach...
Proficiat!
Kan de aandrijflijn, remmerij en chassis dit vermogen aan?
denk wel. anders zien we vanzelf andere berichten
Toevallig zag ik laatst een YouTube blog van een man die in een Lamborghini Huracan rijdt, een Amerikaan. Hij was op een circuit gaan rijden, waar hij de pech had dat het binnenste remblok van het rechter voorwiel in 1 keer tot stof verkruimelde. De remblokken bleken nog voor 50% goed te zijn, dus geen melding van de slijtage indicatoren. Hierbij kwam de stalen plaat waarop de blokken zijn bevestigd op de Carbon remschijf. Deze was dan ook meteen schroot, schade $6200 exclusief reparatie! Dit zijn dus ook Volkswagen remblokken.*remmen zijn sterk genoeg, wel ander remblokken, VAG blokken zijn s*it! laatste tijd slijten ze veel te snel en bij zulke vermogen pakken ze ook niet genoeg.
Gewoon plank rijden en je weeg het he. Ik heb op mijn rs al 255 digitaal gezien maar moest dan inhouden. Ik zou da nog es in Duitsland moeten uitproberenbeetje off topic
maar staat er snelheidsbegrenzer op onze wagen
beetje off topic
maar staat er snelheidsbegrenzer op onze wagen
Ik heb met mijn Octavia ook al 255 digitaal gezien en had nog over. Maar ik ben toen ook gestoptdigtaal de 260 gezien .... maar niet de ruimte om verder te proberen
las het gisteren ergens ... had zoiets van nee nee
zal morgen eens tuner bellen
thx voor de info