De Superb staat op de oprit
Mijn vader heeft de wagen opgehaald bij de dealer. Was na een ritje van 90km zeer te spreken over de Superb. Supercomfortabel, zuinig (4,1l/100km), genoeg koppel, is een boot maar voelt aan als een kleine wagen, ...
Zelf ook even samen met partner een ritje gemaakt. Rustig ritje gemaakt met de Superb. Wat een heerlijke comfortabele wagen !!!! Natuurlijk niet zo snel als de vRS, maar eigenlijk voor 120pk nog redelijk vlot. Het multi-media scherm is wel knap. Middenconsole knap afgewerkt (kga mss wel eens zien voor een beschermende folie op de console-elementen --> pianolak
) Enig minpuntje, de 6-bak vraagt om redelijk veel te schakelen (greenline-versie), vond mijn vader ook.
Op de oprit wel tot de conclusie gekomen dat de garage de sd-kaart van het navigatiesysteem was vergeten in te voegen
We hadden het sneller kunnen zien, maja, aangezien mijn vader erom ging was de uitleg van de knopjes niet nodig (dus navi niet getoond) en mijn vader had de navi niet nodig om naar roeselare te rijden, dus het was pas toen ik de navi-functie opriep, we tot de vaststelling kwamen dat de sd-kaart ontbrak. Belletje naar de dealer en idd lag nog in het magazijn
Ze gaan het kaartje dan maar opsturen.
Eerste foto's bij ophaling, stond toen nog heerlijk te blinken, na ritje autostrade was hij al redelijk vuil. Wordt zondag kuisen