philippe bakker
Forumguru
maar dan wel een gechipte van 86 pk he !Zeg je nu stiekum dat je een citigo gaat aanschaffen ????
maar dan wel een gechipte van 86 pk he !Zeg je nu stiekum dat je een citigo gaat aanschaffen ????
Full Options ???maar dan wel een gechipte van 86 pk he !
uwe Cupra gaat zeker in alles beter zijn dan mijn RS dat weet ik zeker. maar als ik de mijne weg doe ga ik niet opnieuw ene nemen waar ik mega voorzichtig met de gas moet doseren om gewoon te kunnen vertrekken.
dat laatste is het grote verschil met een R. In eerste en kickdown gaat perfect, zelfs met nat wegdek.Dat is wel heel raar, ik kan echt bijna vol vertrekken zonder wielspin hoor...
1ste is natuurlijk niet plots vloeren, maar al de rest doet hij zonder teveel gripverlies.
@leon-cupra heb je geen problemen met grip? Ik krijg 230pk al niet eens goed op de weg en dat is in feite nog niks. Zelfs in 2 wil hij nog wel eens slippen. Ik verdenk mijn banden er van niet de klus aan te kunnen.
dat laatste is het grote verschil met een R. In eerste en kickdown gaat perfect, zelfs met nat wegdek.
Mijn volgende zou ook 4motion moeten zijn, wanneer de volgende terug +200pk zou hebben (alhoewel de kans klein is)
29/3Wanneer heeft die van jou paardjes erbij gekregen dan?
Awel ik die 100 pk minder heb dan jij win in praktijk echt 95% Vd keren van 100 naar 200. Dus de R zal dat nog beter doen dan de mijne. Maar met regenweer verlies ik 40% Vd keren aan de lichten. Dat wil ik eruit ooitInderdaad dat doet bvb een R of S3 wel...
Echter het vervolg is zo makkelijk en gevoelloos...
Als is het natuurlijk met veel vermogen natuurlijk zoveel makkelijker om alles aan de grond te krijgen.
Feit is wel dat bvb een 100-200 sprint altijd sneller gaat zijn met de fwd. Dit heb ik al meermaals getest...
O compleet gemist..dacht dat hij hiervan afzag..[/QUOTE. Hij is zeer blij met zijn vinnigere haai !
tja, het is idd gemakkelijker en gevoellozer maar vind de vRS redelijk tricky , zelfs nog maar met zijn 220pk. In begin een paar keer redelijk verschoten van een bepaalde handling. Daarnaast zoals phillippe ook aanhaalde, nat wegdek, miserie troef met de vRS. Met 4motion mag het nog sneeuwen, je kan continue van het vermogen gebruik maken.Inderdaad dat doet bvb een R of S3 wel...
Echter het vervolg is zo makkelijk en gevoelloos...
Als is het natuurlijk met veel vermogen natuurlijk zoveel makkelijker om alles aan de grond te krijgen.
Feit is wel dat bvb een 100-200 sprint altijd sneller gaat zijn met de fwd. Dit heb ik al meermaals getest...
De c43 AMG van mijne collega daar doe ik een launch controle start mee waarmee al mijn haar recht staat. Zonder de minste moeite. De mijne daar werkt de launch controle gewoon niet mee. Als ik op het droge rechtdoor volgas stamp moet ik in alle richtingen tegenwringen of ik eet gras bij de koeien.tja, het is idd gemakkelijker en gevoellozer maar vind de vRS redelijk tricky , zelfs nog maar met zijn 220pk. In begin een paar keer redelijk verschoten van een bepaalde handling. Daarnaast zoals phillippe ook aanhaalde, nat wegdek, miserie troef met de vRS. Met 4motion mag het nog sneeuwen, je kan continue van het vermogen gebruik maken.
En mijn skills zijn ook niet die van een rallypiloot, dus ga je zowiezo wat meer inhouden omdat je jezelf niet 100% vertrouwd. Een 4motion geeft veel meer vertrouwen. Je kan je een foutje permiteren, de 4 wielen zullen het wel recht trekken. Met de vRS kan een foutje genadeloos afgestraft worden. (In het geval van mezelf)
zou beter eens wat meer op circuit rijden en paar slipcursussen volgen
LC is inderdaad niet aan te raden bij onze wagensDe c43 AMG van mijne collega daar doe ik een launch controle start mee waarmee al mijn haar recht staat. Zonder de minste moeite. De mijne daar werkt de launch controle gewoon niet mee. Als ik op het droge rechtdoor volgas stamp moet ik in alle richtingen tegenwringen of ik eet gras bij de koeien.
doe eens een wedstrijdje om ter eerst naar Praag en je zal wel winnen. puur door minder tankenmet al dat +300 pk geweld hier
ik ga nu zeker niet meer kunnen volgen