EdK
Forumguru
@Rosinfield hoe kun je dat nu toch zeggen.....
Ik ga uit van de praktijkervaring dat er wel mensen zijn sneller dan 130 rijden, maar toch niet heel vaak en als regel ook niet heel veel sneller dan 130 (op de 130-stukken).Ik ga er niet vanuit dat iedereen 120 rijdt
en iemand die zich zomaar voor diegene gooit om de ander een lesje te leren, houdt zich wel aan de regels?Maar wanneer je de max snelheid substantieel overschrijdt, is er dus geen sprake van "zich aan de regels houden"
heb je ooit al boetes gehad in je rijcarriere?Ik had het over mensen die me zeg 160 180 aan komen stuiven. Dat vind ik asociaal ja. Afgezien van het feit dat het illegaal is
dus eigenlijk ook wel beetje asociaal rijgedragJa voor enkele kms te hard. Drie stuks in 45 jaar. Degene die zich ervoor gooit houdt zich niet aan de regels en brengt het verkeer in gevaar. Maar omdat in Amsterdam fietsers en voetgangers zich niet aan de regels houden, rijd ik ze niet te pletter, terwijl ik me dan zelf wel aan de regels houd
Ik vind nochtans dat Nederlanders in belgie en Frankrijk meestal de rappere rijders zijnBelgen hebben gelukkig een wat relaxtere opvatting van scheuren: altijd een pak kranten mee