een diesel die je tot het uiterste drijft gaat ook geen 5L meer verbruiken hoordoe eens een wedstrijdje om ter eerst naar Praag en je zal wel winnen. puur door minder tanken
Toen ik op de autostrade eens een 535 D te kakken zette bleef die hangen op 250 en ik heb toen mee geremd en reed digitaal 255. Ik had toen nog overeen diesel die je tot het uiterste drijft gaat ook geen 5L meer verbruiken hoor
En tanken duurt maar 3min, haal je wel in.
Wat zou eigenlijk de topsnelheid zijn met de chip??
Met mijn Nissan qasqai als ik 200 reed deed ik maar 8 lit se. Bij een RS tsi gaat dat 13 a 14 lit zijn en dan kan je alle 300 km tanken. Naar Praag wordt dat dan 2 keer tanken. Moet je al zot rijden dat terug op te halen seeen diesel die je tot het uiterste drijft gaat ook geen 5L meer verbruiken hoor
een diesel die je tot het uiterste drijft gaat ook geen 5L meer verbruiken hoor
nog niet zien passeren. Idd mooie grafiek. Davy heeft zijn best gedaanZag je grafiek voorbij komen op DVX vandaag
Ziet er goed uit!
Tsja, als ik met 125 (echte) km/u een paar vrachtwagens aan het inhalen ben, kan van mij niet worden verwacht dat ik ertussen of eronder kruip omdat er iemand zo nodig met de dubbele snelheid langs wil..."ge moogt maar 120, ik rij 120, dus de rest .. "
die mentaliteit dus.Dus jammer voor de achteropkomer met haast: die zal zich dan toch een beetje bij de wet moeten aanpassen...
Tsja zo kun je het vanuit jouw oogpunt inderdaad zien.Ik rij al 120 dus jij moet maar remmen.
dan bij jij zo 1 van de vele die geen snelheid kan (of in jouw geval wil) inschatten. Ik ga er niet vanuit dat iedereen 120 rijdt. Als ik spiegel, probeer ik de snelheid van de achterliggen in te schatten. Als ik zie dat ik hem niet ga hinderen, voeg ik in. Als ik zie dat hij veel te snel eraan gaat komen, ga ik wachten. Ik voeg niet in omdat ik vind dat een ander maar 120 moet rijden.Tsja zo kun je het vanuit jouw oogpunt inderdaad zien.
Alleen ik kijk in me spiegel en zie een wagen nog ver van me af en ga er vanuit dat er max 120 word gereden dusssss tsja ik ga inhalen......
Het wel eens van die kant bekeken ???
Misschien creërde je het dan wel zelf en rij je op dat moment te hard dan uiteindelijk mogelijk is...
iemand die express invoegt om de reden "je mag maar 120" is even associaal en onverantwoord dan diegene die vindt dat hij ongehinderd +200 mag rijden.Je kunt zelfs stellen dat wanneer je met de max toegestane snelheid rijdt, je er geen enkele boodschap aan hoeft te hebben. Voor de goede orde, als ik zo'n idioot zie aankomen, ga ik wel even op zij of wacht ik even met inhalen. Kwestie van belang van verkeersveiligheid en met de jaren gekomen wijsheid. Maar ga me nu niet vertellen dat het geen asociaal en irritant gedrag is.
Dat mag jij zeggen hoor neem het je niet kwalijk als je me tekst en misschien die van @Rosinfield niet geheel begrijpt..dan bij jij zo 1 van de vele die geen snelheid kan (of in jouw geval wil) inschatten.
lees je eigen tekst maar zelf maar even. Je gaat er gewoon vanuit dat je achterligger MAX 120 rijdt. Dus je houdt er geen rekening mee dat hij sneller zou kunnen rijden.Dat mag jij zeggen hoor neem het je niet kwalijk als je me tekst en misschien die van @Rosinfield niet geheel begrijpt..
Dat zijn jou woordenlees je eigen tekst maar zelf maar even. Je gaat er gewoon vanuit dat je achterligger MAX 120 rijdt. Dus je houdt er geen rekening mee dat hij sneller zou kunnen rijden.