leon-cupra
Forumguru
Wa een bende sloefen allemaal. Maken ze tegenwoordig nog echte venten ??
nog erger ...van mijn schoonmoederMocht(?) of moest je dit schrijven van je vrouw?
Ik durf hier in huis ook alles te zeggen,
...
als ze even de kamer uit is.
Gierige aap ! Als ge mij passeert krijgt ge een broodWe hebben er even op gewacht maar vandaag de afspraak gezet: 2 september richting DVX performance. Stage 1 en DSG mapping
Zal wel een lange maand worden
gierige aap? Waarom?Gierige aap ! Als ge mij passeert krijgt ge een brood
Zal een lange maand worden. Zo duur is da nu toch ook niet? En jij zal wel duizenden euro's vakantiegeld getrokken hebbengierige aap? Waarom?
700euro, niet weinig maar uiteindelijk heb je er wel jaren plezier van.Zal een lange maand worden. Zo duur is da nu toch ook niet? En jij zal wel duizenden euro's vakantiegeld getrokken hebben
Ja ik heb ook al es gekeken naar de prijzen ve center parcs ofzo en dat kost dikwijls meer dan een mooie villa te huren. En dan slaap je in een Ikea bed.700euro, niet weinig maar uiteindelijk heb je er wel jaren plezier van.
Enkele duizenden euro? Hou het maar een klein maandloon. Arbeider heeft dubbel vakantiegeld, bediende niet. Wij worden dan wel doorbetaald. Daarbij, komen net van midweekje center parcs (bende dieven), dus al het geld was op
Was de vroegste datum dat ze op een zaterdag konnen. Zijn vanaf morgen ook trouwens in verlof.
Stond er Vd week nog ne RS die ze tot 346 pk hadden gechipt. Hoe gaat die vertrekken ?We hebben er even op gewacht maar vandaag de afspraak gezet: 2 september richting DVX performance. Stage 1 en DSG mapping
Zal wel een lange maand worden
als het een 230 was, zal dat nog redelijk meevallen.Stond er Vd week nog ne RS die ze tot 346 pk hadden gechipt. Hoe gaat die vertrekken ?
Neen het was een 220.als het een 230 was, zal dat nog redelijk meevallen.
Zonder sper zal hem veel problemen hebben. Daarmee, kga het vermogen in de eerste versnellingen laten beperken. Heb geen zin om continue met slippende banden te vertrekken. De michelin bandjes kosten daar iets te veel voor
tja, 310 of 345pk, groot verschil zal het niet geven.Neen het was een 220.
Ja bij apec is de air intake 499. Maar ik doe het niet. Grip das het belangrijkstetja, 310 of 345pk, groot verschil zal het niet geven.
Maar de laatste tijd is het wel zot met het chippen van de vRSen. Het zijn er de laatste tijd heel veel. Vele wel met air intake.
doe ook niet de aire intake, het moet ergens stoppen. Is al kostelijk genoeg. 310pk zal al zot genoeg zijn.Ja bij apec is de air intake 499. Maar ik doe het niet. Grip das het belangrijkste