Gisteren naar muziekfestival geweest, gezien ik nog iemand moest oppikken was het 259 km enkel. Eerste keer dat ik langere trip doe dat bijladen echt wel noodzakelijk is.
Heb gekozen om 2x kort te stoppen om te laden, 15min in het gaan en 20min in het terugkeren.
In mijn hoofd had ik plan B en C moest plan A niet werken. Zo kon ik in het terugkeren van Kiewit (Hasselt) in Bekkevoort, Rotselaar of Ternat laden, los van de verdere stopmogelijkheden. Gekozen voor Rotselaar, gemakkelijk bij een groot tankstation langs de e314. Thuisgekomen met nog 19% over.
In het gaan ben ik op het festival toegekomen met 200km autonomie over gezien ik ongeveer halfweg tot 80% geladen had. Allemaal netjes gepland en goed verlopen.
Alleen in het oprijden is het onheil toegeslagen en moet ik de eerste keer wat minder nieuws melden.
Ik heb een joekel van een opspringende steen tegen m’n voorruit gehad. Bijzonder jammer na een maand deze wagen in bezit te hebben.
Gelukkig ben ik goed verzekerd en had ik de zwaarste omnium genomen maar leuk is anders.
Desondanks genoten van het festival met het prachtige weer.