is niet particulier, is bij een autogarage. ja ik vermoed het feit dat de sedan niet erg populair is er grotendeels toe bijdraagt dat de auto (nog) niet verkocht is.
overigens is het een zaak gerund door een 8med, maar waren wel normaal moet ik zeggen.
Geen lamme verkooppraatjes geen patserig gedoe, men was netjes bezig op een brug,
gaf me geen slechte indruk.
De handelaar in bennekom waar ik eerder heenging waar allemaal nederlanders werkten vond ik maar een hoop troep en blije bekken, kwam me ook niet heel serieus over allemaal.
ook is alles gewoon netjes aanwezig in de sedan, gevarendriehoek, zit trekhaak op, comfort versie, cruise control, ramen werkten, spiegels werkten, ja, ik moet zeggen, ik overweeg deze serieus. wel vind ik de 'toegankelijkheid' van een hatch beter voor de kofferruimte. daar kun je redelijk van 'bovenaf' spullen erin stoppen.
maar de kofferruimte is zeker veel royaler.
het enige wat ik bij deze skoda wel direkt ga bestellen is xenonsetje (gewend ondertussen) en parkeersensoren. zicht op het 'kontje' vind ik flink behelpen, zeker de trekhaak maakt me gewaar op mogelijk parkeercontact bij het fileparkeren.
m'n verloofde vindt de honda hrv eigenlijk leuker, en het enige wat ik dan weer mis aan de skoda is de airco....die ik nu ook niet had, maar wel graag zou willen.....hmmm......keuzes keuzes.
iig ga ik niets haasten, weg is weg, dan zien we wel weer.