MarkvdD
Forumguru
Ik kreeg gisteren het schadeverleden van de garage doorgestuurd. Er staan 3 schades op met bedragen van €360 , €1170 en €4900. Bij allen staan spuitkosten en onderdelen vermeld. Die duurste zal dan de schade zijn waarbij de koplamp en mistlicht vervangen zijn, dus dat is al een flink stuk van de kosten. Dit lijken me geen grote schades geweest voor die bedragen en als er ook nog onderdelen bij staan.
Ik ben wel erg tevreden met hoe open de garage is met het verstrekken van alle informatie en uitleg erbij. Dit geeft vooraf al een redelijk goed beeld van de staat van de auto, nu nog in het echt bekijken, voelen en rijden
Dat gaat morgen gebeuren 
Ik wil kijken of ik een deal kan maken zodat we de auto gelijk mee kunnen nemen morgen want we hebben niet zoveel zin om later nog eens 5 uur te moeten rijden, zit nog even te dubben wat m'n voorstel zal worden
Ik ben wel erg tevreden met hoe open de garage is met het verstrekken van alle informatie en uitleg erbij. Dit geeft vooraf al een redelijk goed beeld van de staat van de auto, nu nog in het echt bekijken, voelen en rijden
Ik wil kijken of ik een deal kan maken zodat we de auto gelijk mee kunnen nemen morgen want we hebben niet zoveel zin om later nog eens 5 uur te moeten rijden, zit nog even te dubben wat m'n voorstel zal worden