Nou ja, het hangt er natuurlijk ook wel van af hoe die ruimte gereinigd is. Als iemand lomp op alle aansluitingen heeft lopen rossen met die lans, dan is de kans dat er water zit op plekken waar het niet hoort, wel aanwezig.hoewel de stekkers doorgaans wel goede waterafscherming hebben zou het kunnen dat er net een beschadigd rubbertje tussen zit door montage of reparatie.
Tot nu toe krijg ik alle medewerking van de verkopende partij.Ik las in het andere topic al dat je OBDeleven hebt gekocht en nu ook een brandend lampje op je dashboard hebt.
Snap dat je wilt weten wat er aan de hand is, maar zou echt geen dag meer wachten met terug gaan naar de verkopende partij!
Je hebt hem toch bij een bedrijf gekocht? Zijn ze niet aangesloten bij de Bovag?
VAG-code decimaal: 00841 VAG-code hexadecimaal: 349 Let op: misschien is het een decimale OBD-code | |
| |
nl | Sensor voor hydraulische druk versnelling (G270) |
du | Geber für Hydraulikdruck Getriebe (G270) |
en | Transmission Hydraulic Pressure Sensor (G270) |
Extra info bij de foutcodes. | |
Let op: onderstaande gegevens zijn niet afkomstig van het VAG concern, wel uit talloze andere bronnen. Volledig en foutloos kan dus niet worden gegarandeerd. Blijf kritisch nadenken. |
Mogelijke verschijnselen: |
|
Mogelijke oorzaken: |
|
Mogelijke oplossingen: |
|