Slider
Forumguru
Maar zit daar dan ook niet het pijnpunt dan? Zeker de Octavia is duur 2de hands, kan er nu maar 2 vinden voor die prijs met die km grens, Een aardgas 1.4 en een benzine 1.2. Geen automaten, maar lees ook niet dat dat een vereiste was in je zoektocht.Zoek maar een skoda octavia van 2014 of jonger onder een prijs van 11000 euro (km onder 150000)
De prijs is dan dus te laag voor wat de specs zijn van deze auto, zonder garantie van de garage uit. En dat risico merk je nu, hij was dus te goedkoop om waar te zijn. Als geen enkele andere aanbieder dit matcht.
Ik zoek altijd wat meerdere aanbieders doen met soortgelijke auto's. Stel mijn auto wens zit bij de meeste garages rond de 14-15k en 1 garage valt op met 13k als enige, vertrouw ik dat meteen niet.
Die willen hem zo snel mogelijk verkopen, hoeven geen garantie kosten marge in te calculeren....dan is al het risico voor de koper.
Ik hoop voor je dat alles goed komt met de DSG en vooral dat er niet nog andere dingen naar voren komen. Dat je er een fijne auto aan over houdt.
@1983jeroen Was nog aan het typen, maar dat inderdaad.
Edit:
Enige die ik met zelfde specs kan vinden is deze zo snel: LINK van €14.400 en 130k gelopen.
Of een 2016 1.4 TSI DSG met 147k gelopen: LINK is ook al €13.000
Laatst bewerkt: