Accessoires Fabia facelift

@Tipmast >> "Bij Skoda dealer in Hapert origineel Skoda trekhaak met 13 polige stekker inclusief montage 360 euro."

Geldt deze prijs ook als ik met mijn pas gekochte auto (van een andere dealer) langskom?
Dan bestel ik die van mij bij de dealer af!!
Want ik betaal 595 euro ervoor!!!

@EdK: Ik zal éen dezer dagen eens opmeten

@Erik: Bij de Half**** waar ik was, hadden ze alleen zo'n knullig laag dingetje.... kwam na inschatting nog niet eens boven de bekerhouder uit...

henm

Lid
@Tipmast >> "Bij Skoda dealer in Hapert origineel Skoda trekhaak met 13 polige stekker inclusief montage 360 euro."

Geldt deze prijs ook als ik met mijn pas gekochte auto (van een andere dealer) langskom?
Dan bestel ik die van mij bij de dealer af!!
Want ik betaal 595 euro ervoor!!!
En wij betalen ook 595,- euro, dat zou de officiele prijs van Skoda zijn.
Ben benieuwd want dan wordt het druk in Hapert.

@Amplifier, die van Hal... is inderdaad te klein. De asbak valt in het gat en de deksel blijft op de rand liggen en valt eraf.
Niet doen, heb zelf een originele gekocht bij de Skoda dealer en ben benieuwd naar de maat van de peugeot.
Als dat wat is wil ik hem ook gaan halen bij de peugeot, ik ben daar al bijna een vaste klant aan het worden want heb daar ook de antenne gehaald.

De hoogte van de asbak is 9cm excl. deksel, doorsnede is 6-6,5 cm.
Omdat er onder een soort rubbertjes zitten (zie foto), klemt de asbak zich zeg maar in de bekerhouder.

Bijlagen

• asbak2.jpg
    asbak2.jpg
    28,9 KB · Weergaven: 81
  • asbak1.jpg
    asbak1.jpg
    17,7 KB · Weergaven: 68

cvegreen

Forumguru
Mijn Citroen C3 had toenertijd ook zo'n asbakje . Er lag geen vilt onderin (ook normaal bij een asbakje he ) , maar als munt houdertje was dit dus een rammelbakje . Als mini vuilnisbakje perfect te gebruiken , dat wel .

Ik heb 2 foto's gemaakt van de originele asbak van Skoda.
De maten zijn 6,5 cm hoog zonder deksel en 7 cm incl. deksel, de diameter is 6,5 cm onder en 7 cm bovenaan.
De aanschafprijs was € 23,68.

Bijlagen

• Asbak 1.jpg
    Asbak 1.jpg
    33,3 KB · Weergaven: 82
  • Asbak 2.jpg
    Asbak 2.jpg
    51,6 KB · Weergaven: 88

EdK

Forumguru
Amplfier: Mijn dank voor je moeite en voor dat prijsje heb ik een geschikte asbak ehhh prullebak voor in de Yeti
Ziet er precies goed uit en zoveel wordt er niet gesnoept in de wagen dus dat wordt één keer in de twee weken legen !
Nu maar weer eens de peugeot dealer bezoeken

EdK

Forumguru
van der P: Nee joh das toch een kwestie van deur open bij verkeerslicht en legen die handel !? Zo zie ik het in iedergeval een boel mensen het doen.:grin:

Bumperbeschermstrippen/ c.q. rubbers.... voor de voorbumper van de GL.

Ik heb ergens een paar links gezien; maar waar....?
Was dat in deze draad?
Via de algemene zoekoptie kan ik het niet vinden.

Trucker

Actief lid
Ik heb de achterbumper beschermstrip,ik weet niet of ze ook voor de voorbumper er zijn en welk nut ze dan hebben.

FredV

Banned
Wat ik hier op een foto heb gezien, is op de hoeken van de bumpers (voor en achter) een beschermrubbber.
wellicht wordt dat bedoeld?

Ja Fred, dat bedoel ik.
Het is dus in ieder geval op deze draad...
Ga ik maar vanaf het begin van de xx post de draad doorwerken.

vinshi

Lid
op een mooie skoda fabia greenline ga je toch niet van die lelijke zwarte strips plakken. of gebruik jij je auto als botsauto.?????

Bovenaan Onderaan