Accessoires Fabia facelift

Heb vandaag een asbakje gekocht voor mijn propjes in te doen en de hulpkoppeling van de Verrassend Skoda aanbieding.
Prijzen: de hulpkoppeling kost €25,00 en de asbak €23,68.

Newbee

Actief lid
Even terug komend op de discussie rond het verbeteren van de binnenverlichting, hierbij een foto van die van de Fabia GL. Zoals jullie zien, ontbreken de leeslampjes aan weerszijde van de interieurverlichting. Als je de lichtsterkte wilt aanpassen door de optie van superskoda.com toe te passen (die van Fabia I), dan lijkt het erop dat je alleen de LED-middenmodule kunt gebruiken en dat de LED-leeslampmodulen overbodig zijn.

Heeft iemand in zijn GL de interieurverlichting al aangepast? Wat zijn hierbij de ervaringen?

Bijlagen

• IMG_0400.jpg
    IMG_0400.jpg
    13,6 KB · Weergaven: 65

Newbee

Actief lid
Bertm: welke accessoire/optie is dat dan? Want dan kan ik deze misschien voor de FGL nabestellen....

Bertm

Actief lid
Bertm: welke accessoire/optie is dat dan? Want dan kan ik deze misschien voor de FGL nabestellen....

Ik zou het niet weten.
In de brochures stond daar niet veel over in.
Ik schat in bij de bluethooth telefoonvoorbereiding. Omdat de microfoon ook moet worden weg gewerkt. Maar dan moet je ook een multifunctioneel stuur bestellen en daar hoort dan weer een klein leder pakket bij.

Alle maal zaken die ik toch wilde.

NielsW

Lid
Komt wel vaker voor dat het bij optie A en C zit maar niet bij optie B.
Dacht ergens gelezen te hebben dat je het in ieder geval bij gordijnairbags krijgt samen met de handgrepen en spiegels.

Bertm

Actief lid
@NielsW
Metallic Lak, Maxidot, Middenarmsteun, PDC, klein leder pakket, climatronic. Dit zijn de opties de we beide hebben.

erik2907

Actief lid
Volgens de folder van juli 2010 zitten de leeslampjes en de spiegels in de zonnenkleppen bij de gordijnairbags.
Verder kan ik jullie niet van advies voorzien omdat ik alle opties op de auto heb genomen (excl. navigatie).

Bertm

Actief lid
Beste Erik2907.

Ik heb je advies niet nodig. Maar feit is dat ik geen gordijnairbags heb en toch spiegeltjes en lampjes.
In de folder is overigens bij gordijnairbags geen sprake van verlichting. En daar hadden we het over.

picture.php

Captain Hook

Forumguru
Als je de lichtsterkte wilt aanpassen door de optie van superskoda.com toe te passen (die van Fabia I), dan lijkt het erop dat je alleen de LED-middenmodule kunt gebruiken en dat de LED-leeslampmodulen overbodig zijn.
Je zou ook bij hypercolor een soffitte LED module kunnen bestellen. Wel vantevoren goed opmeten of het er in past.

Beste Erik2907.

Ik heb je advies niet nodig. Maar feit is dat ik geen gordijnairbags heb en toch spiegeltjes en lampjes.
In de folder is overigens bij gordijnairbags geen sprake van verlichting. En daar hadden we het over.

picture.php

Sorry dat ik het gehele bericht quote, maar ik moet hierop toch even reageren.
In de Skoda Fabia Combi Greenline folder die ik voor me heb liggen staat wel degelijk dat bij de gordijnairbags leeslampjes etc inbegrepen zijn.
Enige tijd geleden heb ik hierover ook al een berichtje in dit draadje richting Bertm gemaakt en herhaal dat nogmaals.

Bovenaan Onderaan