Accessoires Fabia facelift

Toch wel apart al die verschillen in prijs, wij hebben er incl. montage € 60 voor betaald. Vakje zit bij ons onder de bijrijdersstoel en bevalt ons goed. Hij is niet mega groot, maar de autopapieren en nog wat kleine frutsels passen er mooi in.

ik weet het niet het zou moeten kunnen maar heb er wel even naar gekeken (sloper met vakjes onder stoel). Het is denk ik een questie van even weten waar je moet beginnen. ik ben aardig handig maar zag zo snel niet hoe het in elkaar zat.

Ik zag tot mij verbazing dat op de opties lijst 2011 van bepaalde accessoires/opties de prijzen zijn verlaagd:icon_smile_question In mij geval scheelt dat toch bij mekaar 130 euro :mad:, navigatie was 600 euro en nu 520 euro / multi stuurwiel was 100 euro en nu 90 euro en sunset was 120 en nu 80 .Ik moet morgen toch bij de dealer zijn, ik zal het eens voorleggen :icon_smile_question

Het is wel gek dat de prijzen omlaag gaan, je zou juist andersom verwachten. Maar goed, Robertlucky: wat verwacht je te bereiken? Je hebt de overeenkomst gesloten, prijzen kunnen veranderen... that's life.

Ik zie het verband tussen de zakkende dollar en de accesoire prijzen van een Duits/Tsjechische auto niet zo als ik eerlijk ben... :ahum:

icecube

Actief lid
Beste Robert,

zoals je kan zien is de basisprijs wel met 220,- omhoog gegaan. Ik denk als jij je dealer vraagt om opnieuw te berekenen dat hij dat vast wil. Het voordeel op de accesoires wegen dus niet op tegen de verhoging van de basisprijs.

wanderer

Senior Member
@roppie
veel handel wordt in dollars gedaan en veel accessoires komen gewoon uit het verre oosten....lage lonen landen.....

FredV

Banned
De prijslijst gaat ove opties af fabriek.
Dus niet de losse na te bestellen accessoires

@wanderer, wordt de auto ook goedkoper?
Veel onderdelen aan en in de auto komen ook van toeleveranciers.
En t lijkt me stug dat dit alleen voor accessoires zou gelden.

J

jn.turenhout@quicknet.nl

Cosword graag zou ik de link ontvangen vind het er gaaf uitzien

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor je begrip.[/MODERATORBREAK]

[MODERATORBREAK]overige :ot:berichten verwijderd [/MODERATORBREAK]

Bovenaan Onderaan