Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
nee, je kunt ze bestellen en dan krijg je een mail waar en wanneer op te halen, lees hun website, is ook alleen handig als je dicht bij de grens woont, of vakantie viert in belgie......
Je hebt van die leeslampjes die je in een 12V stopcontact (sigaretten aansteker ) kunt steken met een flexibele arm en een LED lamp erin.
Is dit geen simpele oplossing ?
En anders in bestaande houder die voor in de wagen in hemel zit de bestaande lampen verwijderen en er LED lampen inplaatsen.
Er zijn al fotovoorbeelden hier op forum van leden die hiermee meer licht hebben weten te creeëren.
Orgineel in laten bouwen in hemel achter, weegt niet op tegen de kosten en zou ik zeker niet overwegen. De meerwaarde bij inruil is nul !
Hou er rekening mee dat in principe de ingebouwde lampjes er zitten als een orientatie verlichting en zeker niet als een soort van werkverlichting !
Die link ik al eerder aangaf, naar die LEDs, dat is echt een grote verbetering qua hoeveelheid licht... Inbouwen is een fluitje van een cent. Als je lampjes kunt verwisselen, kun je dit ook. :aangenaam:
Zijn dat gewoon ledjes die je in die fitting steekt? Of zet je er een andere fitting in?
En volgens de info in de link is die voor een Fabia I. Werkt dat probleemloos in de F II Combi Greenline?
Dan blijft de vraag nog steeds staan of het in een Fabia II past. Uit je antwoord af te leiden zal dat dan waarschijnlijk wel zo zijn.
heerlijk hoe kortaf mensen hier de laatste tijd reageren. Ik zoek m'n heil wel ergens anders.
Bart, op de foto's op de site zie je dat het naast de Fabia I ook in de Octavia 2 FL past. Tevens staat daar een foto bij van een hemel-lamp-unit die er in mijn F2 precies zo uit ziet. Ik verwacht dus dat hij wel zal passen. Als je echt zekerheid wilt hebben zou ik die mannen bij superskoda eens een mail sturen.
Dan blijft de vraag nog steeds staan of het in een Fabia II past. Uit je antwoord af te leiden zal dat dan waarschijnlijk wel zo zijn.
heerlijk hoe kortaf mensen hier de laatste tijd reageren. Ik zoek m'n heil wel ergens anders.
De korte lontjes zijn aan het eind van de week er weer in grote getale.
Als je nu zelf had gekeken boven het plaatje van captain Hook dan had je het volgende zien staan:
Als je nou ff goed kijkt op die site van superskoda
Dan selecteer je daar je eigen blikkie en heb je het antwoord op je vraag !
Hoop dat dit bericht lang genoeg is en ook nog naar wens !??
Even nog terug koppelen over de handgrepen bij de achterportieren....
Heb ze vandaag los bij dealer besteld. Kosten zijn €13,- per stuk voor achterin (dus zonder metaalplaatje). Voorin heb ik aan 1 handgreep aan de pasagierszijde voldoende. Dat wordt komend weekend weer even prutsen dus....
Inmiddels zit er een nieuwe voorruit in de Fab. Ik zag dat de antenneversterker boven de interieurverlichting zat die eruit moest om het stekkertje van de antenne in de voorruit vast.los te maken. Altijd leuk om even mee te kijken.
Op verzoek van 1 van de forum leden hierbij even een paar foto's van de schuimvulling (gereedschaphouder) die in het reservewiel zit van de FGL. Ik kan het artikelnummer van Skoda hier niet van vinden.
Wellicht weet iemand het?
Ik heb er 1 geleverd gekregen en op de nota staat dit vermeld:
art. nr.: 5J0012115A
omschr.: gereedschapstas
dit is er 1 voor 15, 16 en 17" velgen
er is ook nog een kleinere voor 14"
Algemeen:
lijkt me handig dat wanneer men een accessoire besteld om dan hier gelijk het Skoda item nummer te vermelden, scheelt een heel gepuzzel voor de mede forummers...
Nog een vraagje; in mijn huidige skoda zit onder de bijrijdersstoel een opbergvak, dit zat ook in de Fabia hatchback in de showroom. Omdat de Fabia Hatchback Greenline nog niet te bekijken is... vragen wij ons na wat lezen op dit forum af: zit deze bergruimte nu wel of niet standaard in de auto? Zo nee: wat is de meerprijs voor 1 of 2 stoelen?
opbergvak onder de stoel kost €11,50 incl BTW per stuk. Maar inbouwen hebben ze 45 min tot een uur voor nodig en dan wordt het een heel ander verhaal. Ik moest €80,- euro betalen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.