Accessoires Fabia facelift

Ja die schotjes zijn super en kost geen dr*l.
Ik ga van het weekend weer bij de dealer langs. Met deze donkere dagen mis ik een interieurlampje boven de achterbank. Begint me nu te storen. Kijken wat de mogelijkheden zijn.
Wat ik ook mis is de handgreep aan het plafond achter de bestuurdersstoel. Ondanks het kleine kleerhaakje en de extra hanger aan de hoofdsteun mis ik de handgreep als kapstok voor mijn jassen en blouses. Kijken wat ze daar aan kunnen doen.

Vraagje: heeft iemand opbergbakken onder zijn voorstoelen laten monteren? Bevalt dat? Zijn ze ruim genoeg om bijvoorbeeld het onderhoudsboekje in op te bergen?

Ik meen ergens gelezen te hebben dat die boekjes er niet in passen.
En toen ik enkele maanden geleden de Fabia bestelde stond bij optie o.a. gordijnairbags.
Deze had ik toen niet besteld omdat ik 290 euro toch wel veel geld vond.
Daarna hebben ze het boekje aangepast en stond er tussen haakjes achter (incl. handgrepen in hemelbekleding, leeslampjes en make-up spiegels in zonnekleppen).
Dus het was een geheel compleet pakket dat bij de gordijnairbags werd geleverd.
Waarschijnlijk kan het ook later nog bijgekocht worden.

FabiaGL

Actief lid
Ik meen ergens gelezen te hebben dat die boekjes er niet in passen.
En toen ik enkele maanden geleden de Fabia bestelde stond bij optie o.a. gordijnairbags.
Deze had ik toen niet besteld omdat ik 290 euro toch wel veel geld vond.
Daarna hebben ze het boekje aangepast en stond er tussen haakjes achter (incl. handgrepen in hemelbekleding, leeslampjes en make-up spiegels in zonnekleppen).
Dus het was een geheel compleet pakket dat bij de gordijnairbags werd geleverd.
Waarschijnlijk kan het ook later nog bijgekocht worden.
Hier worden zeker geen (lees)lampjes boven de achterbank mee bedoelt!!!

LED Verlichte instaplijsten

Ben er apetrots op en wilde dit even met de rest delen:winkie:
Sinds vandaag een paar hele mooie verlichte instaplijsten in de Fabia

Bijlagen

• IMG_0119.jpg
    IMG_0119.jpg
    17,5 KB · Weergaven: 112
  • IMG_0116.jpg
    IMG_0116.jpg
    8,5 KB · Weergaven: 100
  • IMG_0120.jpg
    IMG_0120.jpg
    12,6 KB · Weergaven: 108
Hmmm, linkje werkt bij mij niet goed. Kan het zo niet beoordelen.
Stroom hebben ze via 2 platte knoopbatterijen (is LED dus gaat lang mee)
Schakelen gebeurt via een magneetje die je weer aan de onderkant van je deur plakt. Hier reageert de instaplijst op.
Simply Clever zeg maar...

Bertm

Actief lid
.
......Daarna hebben ze het boekje aangepast en stond er tussen haakjes achter (incl. handgrepen in hemelbekleding, leeslampjes en make-up spiegels in zonnekleppen).
Dus het was een geheel compleet pakket dat bij de gordijnairbags werd geleverd......

Ik heb geen gordijnairbags.
Wel handgrepen, leeslampjes (voor) en make-up spiegels in zonnekleppen. Die horen dus bij een ander optie.

Trucker

Actief lid
Ik heb een zonnebril houder en ik dacht ook dat die er niet bij zou zitten,ook een gekoeld daschboard kastje wel handig niet verwacht,

Ik heb geen gordijnairbags.
Wel handgrepen, leeslampjes (voor) en make-up spiegels in zonnekleppen. Die horen dus bij een ander optie.

Bij de gordijnairbags zit het er dus bij, maar als je die niet hebt heb je voor 1 handgreep en binnenverlichting voor.
Misschien mogen ze jou meer dan een ander of is het een aparte versie oid.
Maar bovenstaande staat wel in het foldertje van de Fabia Greenline.

139 euro
www.allesvoorindeauto.nl
00528.jpg

Bertm

Actief lid
Bij de gordijnairbags zit het er dus bij, maar als je die niet hebt heb je voor 1 handgreep en binnenverlichting voor.
Misschien mogen ze jou meer dan een ander of is het een aparte versie oid.
Maar bovenstaande staat wel in het foldertje van de Fabia Greenline.

Ik heb zowel voor als achter handgrepen. Links en rechts.

Newbee

Actief lid
Vandaag even bij de dealer langs geweest.
Handgrepen plaatsen is mogelijk. Daarvoor moet op die plaats de hemel een stukje los, wordt er een staalplaatje gemonteerd en de handgreep aangebracht. Kosten bedragen €50,-/stuk.
Interieurverlichting achterin wordt een heel ander verhaal. Bijv. in de Fab Ambient zit een hemel met een opgedikte rand in het midden van de auto. Daarin wordt de interieurverlichting geplaatst. Omdat deze opgedikte rand in de GL ontbreekt, wordt het lastig om de lichtunit aan te brengen. Verder moet de bedrading van het CANBUS systeem worden aangepast en de computer ingeregeld. onduidelijk is of de achterportieren een schakelaar hebben waarop de verlichting achakeld. Deze ingreep is volgens de dealer erg ingrijpend. Ik heb geen kosten hiervoor opgevraagd.

Het stalen plaatje is alleen nodig voor de handgreep bij de bestuurdersdeur.
De achterste grepen kunnen er zo ingeschroeft worden.
Proefondervindelijk achter gekomen.

Bovenaan Onderaan