Je hebt me dus goed begrepen, dat heb ik inderdaad gedaan. Maar wat volgensm ij dus ook zo is is het volgende. Als ik die stekker er nu in zou steken, en er zou altijd stroom op staan, dan moeten de indicatorlampjes ook gaan branden. Want dat zou betekenen dat als er stroom op staat je dus je accu leeg kan trekken door er een tomtom in te steken of een ander apparaat. Wat inderdaad het geval is, maar de indicator lampjes moeten dan ook aangeven dat er verbruik is toch?
Anders gezegd: het lijkt mij sterk dat dat LEDje wel brandt, de blauwe, als het contact van de auto af is en de indicatorlampjes NIET branden. Maar ik zal morgen ff een check in de auto doen voordat ik de sleutel in het contact steek om te kijken hoe en wat. Maar ik weet dus ook niet 100% zeker of het klopt dat er stroom op blijft staan...
Anders gezegd: het lijkt mij sterk dat dat LEDje wel brandt, de blauwe, als het contact van de auto af is en de indicatorlampjes NIET branden. Maar ik zal morgen ff een check in de auto doen voordat ik de sleutel in het contact steek om te kijken hoe en wat. Maar ik weet dus ook niet 100% zeker of het klopt dat er stroom op blijft staan...