Ik heb ze vandaag besteld bij de dealer, kosten 23 euro ofzo
Voor een reservewiel even naar onderstaande link
Vanuit je luie stoel in te vullen en op antwoordt wachten
Indien in voorraad, dan uit luie stoel komen en tot actie overgaan !
Wil je het nog makkelijker hebben ?
http://www.deooyevaar.nl/onderdelen.htm
Bij het demo model in de showroom zaten van die handige platen in de achterbank om vakken te maken. In de greenline zitten ze niet standaard
Kan je die ergens op internet bestellen, of bij de dealer? Zo ja hoor ik t graag.
http://www.onderdelenlijn.nl de meeste sloperijen zijn hierbij aangesloten
Straks met kerst op t strand bij Rue de Magneet, op de brandstapel?Nu heb ik alleen in ons bescheiden kelderboxje een stapel banden staan ( 4 losse banden + 4 winterbanden met stalen velg ) en ik denk niet dat ik blij wordt van nog een stapel Dus mag wel een bandenrek gaan kopen ofzo voor tegen de muur haha
Straks met kerst op t strand bij Rue de Magneet, op de brandstapel?
Ach, met een kerosine lekkende tanker voor de kust van Scheveningen, maakt dat niet veel meer uit...Is dat wel Co2 verantwoord ??:1884:
Als oude onderdelen 95 euro moeten kosten vind ik persoonlijk de €150 die skoda rekent voor een nieuwe krik + stalen velg met band + bak waar alles netjes inpast een hele mooie prijs.Ook de onderdelenlijn geeft nog geen reactie.
Vandaag naar een sloper geweest en als ik een stalen velg bij de dealer koop ( ca 65 euro ) en dan bij hun een band (185-60(65)-15) op laat leggen(25 euro) en een krik (5 euro) ben ik totaal voor 95 euro klaar. Eventueel een lm velg kost ca 95 euro en dan alleen nog een bout om het reservewiel mee vast te zetten en eventueel een bakje voor de krik.
sorry, het was €195 dit is de normale prijs die skoda dealers rekenen voor een complete set. het is dus 100 euro verschil en dan word de afweging tussen nieuw en 2e hands ook anders.Waar kost dat maar 150 euro dan?
meestal is het eens tuk duurder (begreep zelfs soms rond de 300,-)
Mooi gedaan Orange.Zow, ik zag van een gebruiker, volgens mij Fred, een 12V verdeelstekker van Conrad voorbij komen. Besteld en ziet er goed uit. Op 1 klein dingetje na perfect!
zo is het plaatje bij conrad te zien: met blauwe gloed dus.
Deze heb ik mooi even onschadelijk gemaakt
Waarschijnlijk heb ik je dan verkeerd begrepen.@FredV: Als ik me goed herinner blijven de lampjes van de spanning wel branden? Maargoed, als de spanning er wel op blijft staan en die lampjes branden niet, dan wordt er toch ook geen gebruik gemaakt van de spanning? Als de LED wel brandt, dan verbruikt hij wel... Of zie ik dat verkeerd...
Als je een losse eurostekker in een stopcontact steekt is er toch ook geen verbruik? Sorry als ik het compleet mis heb, heb opzich wel iets verstand, maar weet niet alles hoor Ik leer graag bij