Accessoires Fabia facelift

Het een en ander was 60 euro dat viel mij mee de onderdelen zijn echt netjes en het wiel gewoon nieuw. Voelde een beetje alsof ik een schat gevonden had:baby012:

icecube

Actief lid
Weet iemand of ik ook de box onder de voorstoelen makkelijk kan demonteren?
Als ik toch bezig ben...

Hier ben ik ook erg nieuwsgierig naar. Aangezien ik vanavond een nieuwe GL full options heb besteld wil graag de opbergbak onder de stoelen in mijn huidige F2 meenemen.

De dealer is rijnwoud en voor de schotjes(kofferbak)moest 25 euro incl. en voor de zonnebril houder in de hemel moest ik 30 incl. betalen

Netjes.

Ik vroeg mij af of iemand de aluminium kofferbak strip heeft besteld en gemonteerd en of daar een foto van is. Hij is al besteld, en dan kan ik nog kiezen of het hem wordt of niet, maar ik ben eigenlijk al wel gewoon benieuwd :tongue:

FredV

Banned
Netjes.

Ik vroeg mij af of iemand de aluminium kofferbak strip heeft besteld en gemonteerd en of daar een foto van is. Hij is al besteld, en dan kan ik nog kiezen of het hem wordt of niet, maar ik ben eigenlijk al wel gewoon benieuwd :tongue:
ik heb wel de gewone zwarte strip op de achterbumper en de zwarte dorpelbeschermes bij de 4 portieren.

@FredV: deze heb je gewoon meebesteld? Of zijn deze nabesteld? Heb je foto's? Want ik vrees een beetje ervoor dat dat aluminium een beetje afsteekt.. Omdat er aan de buitenkant helemaal geen aluminium zit nu...

Artikelnummers?? :)

Dat sigarettenverlengstekkerding is dat die van de Aldi of Lidl komt? Dat ziet er wel erg netjes uit. En handig omdat je de kabels dan niet helemaal naar achteren hebt liggen, op die ene na dan. Daar ga ik ook nog wat op verzinnen. Voor de TomTom moest ik al wat gaan verzinnen met verlengkabeltje ofzo, dat wordt em allemaal ook niet.

FredV

Banned
@FredV: deze heb je gewoon meebesteld? Of zijn deze nabesteld? Heb je foto's? Want ik vrees een beetje ervoor dat dat aluminium een beetje afsteekt.. Omdat er aan de buitenkant helemaal geen aluminium zit nu...

Artikelnummers?? :)

Dat sigarettenverlengstekkerding is dat die van de Aldi of Lidl komt? Dat ziet er wel erg netjes uit. En handig omdat je de kabels dan niet helemaal naar achteren hebt liggen, op die ene na dan. Daar ga ik ook nog wat op verzinnen. Voor de TomTom moest ik al wat gaan verzinnen met verlengkabeltje ofzo, dat wordt em allemaal ook niet.

Deze strips zijn gisteren door de dealer gemonteerd, actie via Verrassend Skoda, maar heb (veel) minder betaald
In de accessoirefolder Fabia staan ze ook.
Dorpellijsten zwart KDA 700 001
Kunststof beschermstrip achterbumper KDA 720 001

De 12V aansluiting met USB komt van Conrad.
Overigens haalt de usbkabel van je tomtom met gemak de aansluiting, iig bij mij:)

Tnx FredV: Als je voor mij nog een keer foto's wilt maken van die bumperstrip en dorpels zou dat heel vet zijn :)

Ik ga morgen nog langs om de auto te brengen voor reparatie, dus dan kan ik ze definitief bestellen als ik wat foto's gezien heb. Thanks alvast!

FredV

Banned
Tnx FredV: Als je voor mij nog een keer foto's wilt maken van die bumperstrip en dorpels zou dat heel vet zijn :)

Ik ga morgen nog langs om de auto te brengen voor reparatie, dus dan kan ik ze definitief bestellen als ik wat foto's gezien heb. Thanks alvast!
heb ze net gemaakt, komen eraan:)

FredV

Banned
Dit zijn ze dan

Bijlagen

• IMG_0755.jpg
    IMG_0755.jpg
    17,9 KB · Weergaven: 111
  • IMG_0756.jpg
    IMG_0756.jpg
    17,5 KB · Weergaven: 104
  • IMG_0764.jpg
    IMG_0764.jpg
    27,2 KB · Weergaven: 109
Dat zijn nette strips. Ben benieuwd wat het kosten mag :) Maar zou mooi zijn, kunnen ze dat gelijk erop zetten als ie daar toch een paar dagen moet staan!

Viper

Lid
Ik heb de rvs dorpelstrips laten inbouwen, in zal morgen als ik mijn GL ophaal foto's maken en deze plaatsen...

Bovenaan Onderaan