Weet iemand of ik ook de box onder de voorstoelen makkelijk kan demonteren?
Als ik toch bezig ben...
ik heb wel de gewone zwarte strip op de achterbumper en de zwarte dorpelbeschermes bij de 4 portieren.Netjes.
Ik vroeg mij af of iemand de aluminium kofferbak strip heeft besteld en gemonteerd en of daar een foto van is. Hij is al besteld, en dan kan ik nog kiezen of het hem wordt of niet, maar ik ben eigenlijk al wel gewoon benieuwd
@FredV: deze heb je gewoon meebesteld? Of zijn deze nabesteld? Heb je foto's? Want ik vrees een beetje ervoor dat dat aluminium een beetje afsteekt.. Omdat er aan de buitenkant helemaal geen aluminium zit nu...
Artikelnummers??
Dat sigarettenverlengstekkerding is dat die van de Aldi of Lidl komt? Dat ziet er wel erg netjes uit. En handig omdat je de kabels dan niet helemaal naar achteren hebt liggen, op die ene na dan. Daar ga ik ook nog wat op verzinnen. Voor de TomTom moest ik al wat gaan verzinnen met verlengkabeltje ofzo, dat wordt em allemaal ook niet.
heb ze net gemaakt, komen eraanTnx FredV: Als je voor mij nog een keer foto's wilt maken van die bumperstrip en dorpels zou dat heel vet zijn
Ik ga morgen nog langs om de auto te brengen voor reparatie, dus dan kan ik ze definitief bestellen als ik wat foto's gezien heb. Thanks alvast!
Dit zijn ze dan